بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 1 ساخته خواهد شد

در رویداد CCXP 23، «اد بون»، یکی از بنیان‌گذاران استودیو «NetherRealm»، اعلام کرد که بسته الحاقی داستانی برای بازی Mortal Kombat 1 در حال توسعه است.

این اعلامات در حالی صورت گرفت که نحوه درآمدزایی بازی مورتال کمبت 1 مورد انتقاد گسترده‌ای از سوی بازیکن‌ها قرار گرفته است. همچنین باید گفت که بخش داستانی این بازی مبارزه‌ای با استقبال خوبی مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 1 ساخته می‌شود

اد بون در گفت‌وگو با نشریه برزیلی «Omelete» در رویداد «Comic Con Experience»، اعلام کرد:

“درست مانند کاری که با بازی Mortal Kombat 11 انجام دادیم، قصد داریم به گسترش داستان با قسمت دوم بپردازیم و پس از آن یک سورپرایز بزرگ را در نظر داریم.”

او همچنین تأیید کرد که استودیو «NetherRealm» برای سال‌ها و بیش از نسخه‌های قبلی، به پشتیبانی از «Mortal Kombat 1» ادامه می‌دهد.

بازی Mortal Kombat 1

بسته الحاقی دوم «Mortal Kombat 11» با نام «Aftermath» که وقایع پس از داستان اصلی بازی را دنبال می‌کرد، در دسترس بازیکنان قرار گرفت. این بسته الحاقی شخصیت‌های محبوب مورتال کامبت را بازگرداند و رویدادهای مهم بازی «Mortal Kombat 1» را به تصویر کشید. در حال حاضر، زمان عرضه بسته الحاقی داستانی برای ریبوت Mortal Kombat هنوز مشخص نیست و همچنین سورپرایز بزرگی که استودیو «NetherRealm» در نظر دارد، همچنان مبهم است.

بازی «Mortal Kombat 1» در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و کامپیوتر قابل تجربه است. اخیراً، «NetherRealm» تأیید شد که شخصیت کوان چی، مبارز بعدی «Mortal Kombat 1»، در تاریخ 30 آذر (21 دسامبر) منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Mortal Kombat 1 چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *