بازی WWE 2K24 به زودی معرفی می‌شود

همچنان اطلاعاتی در مورد معرفی بازی WWE 2K24 منتشر نشده، اما با توجه به الگوی انتشار هر سال این سری بازی، احتمال معرفی آن در آینده‌ای نه چندان دور بعید نیست.

در حال حاضر، توییتی از کاربر @the_marmolade در توییتر نشان می‌دهد که بازی کشتی کج 2024 اخیراً در برزیل برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها رتبه‌بندی شد. این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که اعلامیه رسمی بازی نزدیک است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال معرفی بازی WWE 2K24

لازم به ذکر است که هر دو بازی «WWE 2K22» و «WWE 2K23» به طور رسمی در ماه ژانویه معرفی و در ماه مارس منتشر شده‌اند؛ بنابراین، با توجه به رتبه‌بندی در برزیل، احتمالاً WWE 2K24 نیز این الگو را دنبال خواهد کرد. این سری بازی‌ها همچنان طرفداران خود را دارد و به نظر می‌رسد که به معرفی و انتشار این بازی پرطرفدار نزدیک هستیم.

بازی WWE 2K24

بازی WWE 2K24 برای پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series X/S، PlayStation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر می‌شود. دو نسخه قبلی نیز برای همین پلتفرم‌ها منتشر شده بودند. در سال 2021، نسخه جدیدی از این سری بازی‌های محبوب منتشر نشد؛ زیرا WWE 2K20 با مشکلات جدیدی روبه‌رو بود. در واقع، مشکلات به حدی جدی بودند که سازندگان مجبور شدند تا هزینه خریداران را بازگردانند و سپس سعی کنند مشکلات اساسی را برطرف نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های WWE چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *