نیکلاس کیج به فکر بازنشستگی افتاده است

نیکلاس کیج (Nicolas Cage) یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که اخیراً خبر بازنشستگی نیکلاس کیج از زبان خودش منتشر شد و به نظر می‌رسد به زودی شاهد پایان کار او در سینما باشیم.

به گزارش فیگار و به نقل از هالیوود ریپورتر؛ یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود به بازنشستگی فکر می‌کند: نیکلاس کیج که در آستانه 60 سالگی به سر می‌برد، می‌گوید که تقریباً بازی در سینما را به پایان رسانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال بازنشستگی نیکلاس کیج

این بازیگر مشهور 59 ساله می‌گوید که به یک بازی پایانی در هالیوود چشم دوخته است:

“من آنچه را که باید در مورد سینما بگویم، گفتم.”

بازیگر فیلم «سناریو رویا» به «Vanity Fair» گفت:

“ممکن است سه یا چهار فیلم دیگر از من ساخته شود. احساس می‌کنم آنچه را که باید در مورد سینما بگویم، گفته‌ام. فکر می‌کنم تا آنجایی که می‌توانستم بازی کردم… می‌خواهم در روند انتخابم بسیار سخت‌گیرتر باشم… می‌خواهم با صدای بلند خداحافظی کنم.”

بازنشستگی نیکلاس کیج

کیج اضافه کرد که پدرش در 75 سالگی درگذشت و تخمین می‌زند که ممکن است تنها 15 سال از او باقی مانده باشد. او گفت:

“می‌خواهم با آن 15 سال چه کار کنم که از پدرم به عنوان الگو استفاده کنم؟ به وضوح به ذهنم رسید که می‌خواهم با خانواده‌ام وقت بگذرانم… من شروع به تثبیت برنامه‌ام می‌کنم.”

با این اوصاف، کیج گفت که آماده است تا سایر اشکال بازیگری، مانند حضور در سریال تلویزیونی را امتحان کند، کاری که هرگز انجام نداده است. کیج در بیش از 100 فیلم بلند ایفای نقش کرد و در سال 1996 برای ترک لاس وگاس برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازنشستگی نیکلاس کیج چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *