معرفی فیلم Road House (کافه جاده‌کنار) + بازیگران و خلاصه داستان

فیلم جدید «داگ لیمان» (Doug Liman)، یکی از مهم‌ترین آثار امسال است. در ادامه این نوشتار، به معرفی فیلم Road House که «کانر مک‌گرگور» و «جیک جیلنهال» بازیگران آن هستند، خواهیم پرداخت.

فیلم Road House یک اثر اکشن و آمریکایی محصول سال 2024 به کارگردانی «داگ لیمان»، بر اساس فیلمنامه‌ای از «آنتونی باگاروزی» و «چاک موندری» است. فیلم کافه جاده کنار اولین نمایش جهانی خود را در 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) در South by Southwest به عنوان فیلم شب افتتاحیه داشت و توسط Amazon MGM Studios از طریق Prime Video در 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمی که در سال 1989 ساخته شد و محوریت داستان آن، درباره «جیمز دالتون»، است. او در یک بار، در یک شهر کوچک در میسوری روایت می‌شود.

معرفی فیلم Road House

معرفی فیلم Road House

فیلمبرداری این اثر، در جمهوری دومینیکن در 23 اوت 2022 (1 آبان 1401) آغاز شد. Road House اولین نمایش جهانی خود را در South by Southwest در 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) به عنوان فیلم شب افتتاحیه داشت و در ایالات متحده از طریق استریم ویدیو توسط آمازون MGM Studios در 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) اکران شد.

در وب‌سایت رسمی نمره‌‎‌دهی راتن تومیتوز، نمره %68 از 63 بررسی منتقدین مثبت را به خود اختصاص داد و این فیلم میانگین 5.7 را در اختیار دارد. این اثر در متاکریتیک که از میانگین وزنی برای نمره دادن استفاده می‌کند، بر اساس نظر 21 منتقد، امتیاز 59 از 100 را به دست آورد.

خلاصه داستان فیلم Road House

معرفی فیلم Road House

داستان فیلم Road House درباره «دالتون»، یک مبارز سابق یواف‌سی (UFC) است که به کافه‌ای در فلوریدا فرستاده می‌شود تا به عنوان یک مدیر ارتباط با مشتری‌ها کار کند. او پس از مدتی متوجه می‌شود که این کافه مشکلات زیادی دارد و وضعیت قانون‌شکنانه‌ای در رابطه با ارتباطات خود نشان می‌دهد که او را به چالش می‌کشاند.

بازیگران فیلم Road House

معرفی فیلم Road House

«جیک جیلنهال»، «دانیلا ملکیور»، «کانر مک گرگور» (در اولین فیلم بلندش)، «جی دی پاردو»، «آرتورو کاسترو» و «بیلی مگنوسن»، از جمله بازیگران فیلم Road House هستند. «جوئل سیلور»، همانطور که فیلم اصلی را تهیه کرده بود، تهیه‌کننده فیلم نیز است.

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)

معرفی فیلم Road House

«جیکوب بنجامین جیلنهال»، یک بازیگر آمریکایی است که در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. او پسر «استفن جیلنهال» کارگردان و «نائومی فونر» نویسنده است و خواهر بزرگ‌ترش «مگی جیلنهال» نیز در عرصه بازیگری فعالیت دارد.

او بازیگری را از کودکی شروع کرد و اولین فیلم خود را در City Slickers (1991) انجام داد و پس از آن در فیلم‌های پدرش، یعنی یک زن خطرناک (1993) و در خانه بزرگ شده (1998) نقش‌هایی را ایفا کرد. «جیک جیلنهال» در فیلم Road House، در نقش «الوود دالتون» ظاهر می‌شود.

کانر مک‌گرگور (Conor McGregor)

 

معرفی فیلم Road House

«کانر آنتونی مک گرگور» یک هنرمند رزمی ترکیبی و بوکسور حرفه‌ای ایرلندی است که این فیلم، نخستین اثر بلند او محسوب می‌شود. او سابقاً قهرمان سنگین وزن و سبک وزن قهرمانی نهایی مبارزه (UFC) بود و به اولین مبارز UFC تبدیل شد که مسابقات قهرمانی UFC را در دو کلاس وزنی به طور همزمان برگزار کرد.

دانیلا ملکیور (Daniela Melchior)

معرفی فیلم Road House

«دانیلا ملکیور» نیز یک هنرپیشه پرتغالی است که در آلمادا، به دنیا آمد و کار خود را در سال 2014 با ایفای نقش در تله‌نوولا Mulheres [pt] آغاز کرد. «ملکیور» اولین فیلم خود را در سال 2018 با «کتاب سیاه» انجام داد. او دوبله پرتغالی را برای گوئن استیسی در فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse ارائه کرد و در همان سال برای بازی در درام کمدی Parque Mayer انتخاب شد.

در فیلم The Suicide Squad (2021) او در نقش «کلیو کازو» به موفقیت بین المللی خود دست یافت که باعث شد نامزد بهترین بازیگر تازه وارد در گلدن گلوب پرتغال شود. پس از آن، او نقش‌های فرعی در فیلم‌های انگلیسی زبان، از جمله مارلو (۲۰۲۲)، باشگاه آدمکش (۲۰۲۳)، Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2023) و Fast X (2023) را بازی کرد.

تریلر فیلم Road House

سوالات متداول

در این فیلم، چه رپری بازی می‌کند؟

«پست مالون»، رپر محبوب و معروف آمریکایی، در این فیلم، به ایفای نقش می‌پردازد.

آیا قسمت دوم این فیلم ساخته می‌شود؟

تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ساخته شدن قسمت دوم این فیلم منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *