تیزر انیمه Monogatari: Off & Monster Season منتشر شد + پوستر

انیمه Monogatari (انیمه Monogatari Off & Monster Season) یک اثر زیبا در ژانر کمدی و ماورایی است که به تازگی تیزر و پوستر آن منتشر شد.

انیمه Monogatari Off & Monster Season یکی از فرنچایزهای محبوب و قدیمی در دنیای انیمه به شمار می‌رود که بر اساس مجموعه لایت ناولی با همین نام از «ایشین نیشو» ساخته شد. این مجموعه در طول سال‌های 2009 تا 2019 میلادی، با فصل‌های مختلف، به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر و پوستر انیمه Monogatari: Off & Monster Season

پس از مدتی انتظار، Monogatari با فصل جدیدی به نام Monogatari: Off & Monster Season بازگشته است تا طرفداران خود را با شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی سرگرم کند.

در این انیمه جدید که در استودیو «شفت» تولید و توسط «آکیوکی شینبو» و «میدونی یوشیزاوا» کارگردانی شده است، داستان پس از فارغ‌التحصیلی «کویومی آراراگی» از دبیرستان را روایت می‌کند. در این مکان، دخترانی که توسط او نجات داده شدند، با ماجراهای ماورایی جدیدی روبرو شده و مجبورند همکاری کنند و با این موجودات روبرو شوند.

در ادامه می‌توانید پوستر جدید انیمه Monogatari را مشاهده کنید:

با اینکه تاکنون تاریخ انتشار برای انیمه Monogatari: Off & Monster Season به صورت رسمی اعلام نشده، اما تیزری از این انیمه به انتشار رسیده که در ادامه این مطلب برای شما قابل مشاهده است:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تیزر و پوستر انیمه Monogatari: Off & Monster Season چیست؟ آیا از طرفداران دنیای انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *