معرفی سریال اکازیون ؛ داستان و بیوگرافی بازیگران

در این نوشتار، به معرفی سریال اکازیون که کارگردانی آن را «مسعود اطیابی» انجام دادده و هر هفته از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود، خواهیم پرداخت.

این سریال که تازه‌ترین آثار «مسعود اطیابی» است، در تاریخ 1 فروردین ماه به روی آنتن رفت نمایش خانگی نماوا رفت. سریال کمدی اکازیون هر چهارشنبه، هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود و علاقه‌مندان به این مجموعه، می‌توانند آن را تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نویسنده سریال اکازیون، «حمزه صالحی» است که پیش‌تر، فیلم‌هایی همچون فسیل، تگزاس 2، دینامیت را نوشته بود. سال گذشته، «مسعود اطیابی» بسیار مشغول بود. او در ابتدای سال درگیر ساخت فیلم هتل شد که با اکران عمومی، فروش بسیار خوبی را کسب کرد. او سپس به سراغ سریال کمدی نیسان آبی 2 رفت و پس از آن، فیلم تگزاس را ساخت.

معرفی سریال اکازیون

معرفی سریال اکازیون
معرفی سریال اکازیون

سریال کمدی اکازیون، با فضای دهه هفتادی خود، در نوروز امسال به خانه‌های ایرانیان خواهد آمد. این سریال، با آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروز، به صورت انحصاری از شبکه نماوا پخش خواهد شد.

داستان سریال اکازیون

معرفی سریال اکازیون

داستان سریال اکازیون زندگی مردی به نام «بهرام» را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش در حال برگزاری یک مراسم عروسی است. در فرودگاه، او متوجه می‌شود که ممنوع‌الخروج است و اکنون باید به هر ترتیبی که شده، پولی برای خود جمع کند. او در این راه متوجه می‌شود که این اتفاق به خاطر دایی «محسن» افتاده است. به همین دلیل، «بهرام» مجبور می‌شود تا راه‌حلی برای این مشکل پیدا کند.

تریلر سریال اکازیون

بازیگران سریال اکازیون

معرفی سریال اکازیون
معرفی سریال اکازیون

از بازیگران سریال اکازیون می‌توان به «هادی کاظمی»، «ایمان صفا»، «غلامرضا نیکخواه»، «سمانه پاکدل»، «نعمیه نظام دوست»، «آوا دارویت»، «سام نوری»، «جواد پولادی»، «لادن ژافه وند»، «پرنیا کربلایی»، «محمدرضا عطائی‌فر»، «مرتضی علی‌آبادی»، «بردیا دیانت»، «رضا ناجی» و «ناهید مسلمی» اشاره کرد.

هادی کاظمی

معرفی سریال اکازیون

«هادی کاظمی»، در تاریخ سیزدهم آبان ماه سال 1355 در تهران متولد شد. او سه برادر به نام‌های «مهدی»، «حامد» و «توحید» دارد که «حامد» و «توحید»، با همدیگر گروه موسیقی دکور را تشکیل دادند.

او بازیگری را از دوران مدرسه آغاز کرد و سپس در دانشگاه به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. «هادی کاظمی»، از سال 1375 وارد دنیای تلویزیون شد؛ اما سال‌ها بعد با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شب‌های برره، به شهرت رسید. از دیگر کارهای او، می‌توان به سریال در چشم باد، مجموعه قهوه تلخ و سریال علی‌البدل اشاره کرد.

«هادی کاظمی» در حال حاضر، یکی از کمدین‌های محبوب و مشهور کشورمان است. او در سن 41 سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرده است.

ایمان صفا

معرفی سریال اکازیون
معرفی سریال اکازیون

«ایمان صفا»، یکی از چهره‌های محبوب در حوزه طنز است که سریال اکازیون بازی می‌کند. او در تاریخ 1 دی ماه سال 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و بازیگری را از تئاتر دانشجویی آغاز کرد.

در سن 24 سالگی، «ایمان صفا» با بازی در فیلم قرنطینه به کارگردانی «منوچهر هادی»، در کنار بازیگران برجسته‌ای مانند «رضا عطاران» و «افسانه بایگان»، وارد عرصه سینما شد. وی در سال 1387، با ایفای نقش در سریال تلویزیونی عملیات 125 به کارگردانی «بهروز افخمی»، شهرت زیادی به دست آورد.

«ایمان صفا»، با بازی در سریال نیسان آبی و حضور در برنامه جوکر، به محبوبیت رسید. وی همچنین در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند قرنطینه، هیلانه، سفیر عشق، استخاره، باران تابستانی، ملاقات در تاریکی، کوتاه مثل زندگی، ماشین قشنگم و یتیم خانه ایران، نقش‌های متنوعی را ایفا کرده است.

غلامرضا نیکخواه

معرفی سریال اکازیون

«غلامرضا نیکخواه»، در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1340 در شهر بوشهر به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی و کارگردانی ادامه داد. در سال 1345، با بازی در تئاتر، وارد عرصه هنر شد. «غلامرضا نیکخواه» از سال 1367 با بازی در نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی که از شبکه دو سیما پخش شد، به حرفه بازیگری پرداخت. چهار سال بعد با بازی در مجموعه نوروز 72 به صورت حرفه‌ای در مسیر هنری خود پیش رفت.

وی در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی از جمله مرد هزار چهره، ویلای من و در حاشیه با مهران مدیری هنرنمایی کرده است. در سریال قهوه تلخ، نقش‌های «آقاخان»، «داموس الملک»، «خوابگذار» و «خزانه‌دار» را بازی کرد و به این ترتیب به شهرت دست یافت.

سمانه پاکدل

معرفی سریال اکازیون
معرفی سریال اکازیون

«سمانه پاکدل» در تاریخ 16 مهر ماه سال 1366 به دنیا آمد. او از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و در رشته هنر در دبیرستان سوره تحصیل کرد. او در سال 1387 با بازی در سریال مناسبتی روز حسرت به کارگردانی «سیروس مقدم»، وارد دنیای تلویزیون شد و یک سال بعد با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. وی در آثاری همچون جا به جا، لبه پرتگاه، لعنتی خنده‌دار، معراجی‌ها و یکی از ما، 13 شمالی، همسایه‌ها و پنجره، نقش‌های متنوعی ایفا کرده است.

سوالات متداول

سریال اکازیون چند قسمت دارد؟

این سریال کمدی، در قالب 8 قسمت پخش می‌شود.

سریال اکازیون چه ساعتی پخش می‌شود؟

سریال کمدی اکازیون هر چهارشنبه، هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *