اسکات دریکسون به عنوان کارگردان فیلم The Night Of The Hunter انتخاب شد

به گزارش سایت خبرگزاری «ددلاین»، فیلم The Night of the Hunter که یکی از آثار مهم نوآر و جنایی دهه 50 میلادی است، بازسازی خواهد شد و کارگردان آن هم اسکات دریکسون خواهد بود.

طبق این گزارش اعلام شده، «اسکات دریکسون» شب گذشته برای کارگردانی این فیلم، با یونیورسال قرارداد بسته تا یک اثر جذاب دیگر را بازسازی کند. The Night of the Hunter، یکی از مشهور‌ترین آثار سینمای کلاسیک است که در سال 1955 میلادی، توسط «چارلز لاتن» ساخته و اکران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان فیلم The Night of the Hunter مشخص شد

«اسکات دریکسون»، کارگردانی که به خاطر ساخت آثاری همچون تلفن سیاه (Black Phone) و دکتر استرنج (Doctor Strange) در جهان شناخته شده است، بازسازی فیلم شب شکارچی را بر عهده دارد. فیلم سینمایی Night Of The Hunter محصول سال 1955، بر اساس رمان «دیوید گرابز» ساخته شد و توانست توجه منتقدان زیادی را در سرتاسر جهان جلب کند.

فیلم The Night of the Hunter

فیلم شب شکارچی، به شخصیت آشفته «هری پاول»، یک دزد که به صورت فریبکارانه، خود را به عنوان یک واعظ معرفی می‌کند، می‌پردازد. او در واقع یک قاتل زنجیره‌ای است و با این کار، می‌خواهد هویتش لو نرود. «رابرت میچام»، نقش «پاول» را در یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ سینما، نقش‌آفرینی کرد. تاکنون اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که سال آینده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی آثار کلاسیک سینمای هالیوود چیست؟ آیا «اسکات دریکسون» می‌تواند این فیلم را به خوبی بسازد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *