چرا BTS گروه معروفی است؟ علت محبوبیت گروه BTS

گروه BTS یا Bangtan Boys، به عنوان یک پدیده جهانی در صنعت موسیقی شناخته می‌شود و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا دارد. علت محبوبیت گروه BTS همیشه جای سوال بوده و ما در این مقاله به پرسش شما پاسخ می‌دهیم.

به عنوان یک فرد بی طرف که تا چند روز گذشته هیچ یک از اجراهای این گروه را ندیده بود و آهنگی از گروه بی تی اس نشنیده بود، هیچ پیش زمینه‌ای در رابطه با آن‌ها نداشتم. چند شب پیش، یکی از دوستان ما از محبوبیت این گروه کی پاپ (پاپ کره‌ای) در دو دهه اخیر گفت من پس از آن سعی کردم تا به بررسی آثار این بند (گروه) بپردازم


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پس از تحقیقات فراوان و جست‌وجو در اینترنت درباره موسیقی و لحن اشعار آن‌ها، به نتایج جالبی دست یافتم که دلیل محبوبیت گروه بی تی اس را بیان می‌کند.

چرا BTS گروه معروفی است؟ علت محبوبیت گروه BTS

در ادامه لیستی از چند دلیل محبوبیت گروه BTS را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

علت محبوبیت گروه BTS
علت محبوبیت گروه BTS

به طور کلی دلیل محبوبیت گروه BTS به عوامل مختلفی از جمله موسیقی باکیفیت، متن‌ها و ترانه‌های نوجوان‌پسندانه، شخصیت‌های جذاب و تعامل فعال با طرفداران‌شان بستگی دارد که در ادامه این مقاله، به بررسی چند نکته مهم خواهیم پرداخت.

تنظیم موسیقی عالی

علت محبوبیت گروه BTS

اعضای گروه BTS ، علاوه بر اشعار بامعنی، رقص و اجرای لذت‌بخش، موسیقی با کیفیتی را هم تولید می‌کنند. تولید موسیقی در دسته‌های مختلف، از تکراری شدن سوزه‌های آهنگ های گروه بی تی اس جلوگیری می‌کند.

یکی از نکات قوت این موسیقی‌ها، تنظیم فوق‌العاده آن در هر دسته و ژانر است که این گروه توانستند آن را به نحو احسنت انجام دهند. یکی از دلایل مهم جهانی شدن گروه بی تی اس ، همین تولید با کیفیت سازها و افکت‌های صوتی است که محبوبیت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بیان اشعار آسیب پذیر برای جوانان و نوجوانان

علت محبوبیت گروه BTS
علت محبوبیت گروه BTS

سلبریتی‌ها اغلب جنبه‌های به خوبی حفظ شده خود را به مخاطبان خود نشان می‌دهند؛ اما خوانندگان گروه BTS از نشان دادن جنبه آسیب‌پذیر خود، حتی پیش از اینکه معروف شوند نمی‌ترسد. آن‌ها به ندرت به عنوان یک فرد مشهور در آهنگ‌های خود حضور دارند و این یک مزیت برای آن‌هاست.

در تمام مدت که گروه کره ای BTS فعالیت می‌کند، مردم همیشه می‌توانستند با آن‌ها ارتباط برقرار بگیرند. شوخی هایشان، حرکاتشان و حتی سبک حرف‌زدنشان این گروه را متمایز می‌کند. گروه بی تی اس همیشه در مورد مسائلی صحبت می‌کند که تقریباً تمام نوجوانان و جوانان دنیا با آن روبرو هستند. مسائل مربوط به اضطراب یا ترس آن‌ها همیشه به طرفدارانی که دارند نیز منتقل می‌شود.

قدرت اجرای بالا

علت محبوبیت گروه BTS

تجربه شنیدن آهنگ های گروه BTS به اندازه کافی برای طرفدارانشان جذاب است؛ اما تماشای اجراهای صحنه‌ای و کنسرت‌هایی که برگزار می‌کنند، یکی دیگر از دلایل جهانی شدن گروه بی تی اس است. این اجراها، مهم‌ترین علت محبوبیت گروه BTS محسوب می‌شود و آن‌ها را به سطح جدیدی می‌برد.

رقص و نمایش‌های آن‌ها فوق‌العاده قدرتمند و مسحورکننده است و اشتیاق تماشاگران را بیشتر می‌کند. از حرکت‌های پویا و پرانرژی در آهنگ‌هایی مانند Fire، DNA و On گرفته تا رقص روان و تفسیری آهنگ‌های آرام‌تر مانند Spring Day و Black Swan، رقص‌های خوانندگان گروه BTS می‌تواند گواه محبوبیت آن‌ها باشد. کاریزما، اعتماد به نفس و استعداد محض آن‌ها، توجه تمام نوجوانانی که به این سبک از آهنگ‌ها و موسیقی‌ها علاقه دارند را جلب می‌کند.

کار تیمی را بلد هستند

علت محبوبیت گروه BTS
دلیل محبوبیت گروه BTS

در طول تاریخ، گروه‌های بزرگی از جمله بیتلز و وان دایرکشن بودند که علیرقم محبوبیت خود، به دلایل مختلف از همدیگر جدا شدند. این گروه کی پاپ ، نه تنها چندین سال است که در کنار یکدیگر فعالیت حرفه‌ای دارند، بلکه آن‌ها از ابراز عشق و مراقبت نسبت به یکدیگر دریغ نمی‌کنند.

ابراز محبت نسبت به یکدیگر یا تعریف و تمجید، مهم‌ترین دلیل محبوبیت گروه بی تی اس است که این گروه زیاد آن انجام می‌دهند. این اتفاق برای طرفداران، انرژی مثبتی ایجاد می‌کند و علت محبوبیت گروه BTS است. در حین تماشای آن‌ها، هیچ لحظه کسل‌کننده‌ای برای طرفداران وجود ندارد.

موسیقی عامه‌پسند

علت محبوبیت گروه BTS

موفقیت اعضای گروه BTS را می‌توان به چندین عامل کلیدی نسبت داد که یکی از آن‌ها، موسیقی است که آن‌ها می‌نویسند. اشعار آن‌ها، تولیدات متنوع موسیقایی در ژانرهای مختلف را در بر می‌گیرد و تضمین می‌کند که آهنگ های گروه BTS برای هر سن، جنسیت و کشور تازه و جذاب است. چه هیپ هاپ، جز، رپ یا پاپ باشد، BTS طیف گسترده‌ای از سبک‌های موسیقی را بررسی کرده که سلیقه‌های مختلف را تامین می‌کند.

این فرمول برنده، گروه کره ای BTS را به یکی از عامه‌پسند‌ترین گروه‌های تاریخ موسیقی کره و شاید جهان تبدیل می‌کند. طیف متنوعی از آهنگ‌ها در دیسکوگرافی آن‌ها وجود دارد که تمام سلیقه‌ها می‌توانند آن را گوش کنند. موسیقی آن‌ها، با بازتاب‌های روشن‌گرانه در جامعه آغشته شده است و از سبک‌ها و تأثیرات مختلفی نشأت می‌گیرد.

پیام‌های مثبتی ارائه می‌دهند

علت محبوبیت گروه BTS
علت محبوبیت گروه BTS

این گروه، آهنگ‌های خود را برای القای امید و عشق به زندگی در بین مخاطبان خود می‌سازد. طرفداران بی‌شماری که با نام آرمی ARMY شناخته می‌شوند، امید، آرامش و الهام‌بخشی را در آهنگ های گروه بی تی اس پیدا کرده‌اند که توسط نظرات و بازخوردهای نشاط‌آور در زندگی‌شان نشان می‌دهد.

آهنگ‌هایی مانند Magic Shop، Butterfly، 2! 3 و بسیاری دیگر، مظهر تعهد خود به گسترش مثبت بودن هستند. در موسیقی اعضای گروه BTS ، اهمیت عشق به خود و شناخت پتانسیل‌های درونی انسان، اهمیت زیادی دارد. آن‌ها در اشعار خود تأکید می‌کنند که با فداکاری، هر کسی می‌تواند به رویاهای خود دست یابد. علاوه بر این، بی تی اس به طور مداوم از حضور در رویدادهایی مانند یونیسف خودداری نمی‌کنند و در مصاحبه‌های خود، مهربانی را گسترش می‌دهند که علت محبوبیت گروه BTS به شمار می‌رود.

ارتباط خوبی با هواداران خود دارند

علت محبوبیت گروه BTS

بی تی اس، یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های پسرانه جهان محسوب می‌شود که با طرفداران خود، ارتباط عمیقی دارد. خوانندگان گروه BTS نه تنها مورد تحسین طرفداران قرار می‌گیرد، بلکه به دلیل اخلاق کاری استثنایی‌شان، در میان موزیسین‌ها نیز بسیار مورد احترام هستند. گروه BTS که به خاطر فداکاری، توجه و مهربانی خود به طرفداران مشهور است، به عنوان الگو برای نوجوانان عمل می‌کند.

افراد و هنرمندان متعددی از جمله «نیکی میناژ»، «استیو آئوکی»، گروه «کلد پلی» و غیره که با اعضای گروه BTS همکاری کردند، حرفه‌ای بودن و سخت‌کوشی آن‌ها را ستوده‌اند. با وجود محبوبیت ، BTS همچنان به نشان دادن تعهد بی نظیر خود به هنر خود ادامه می دهد. صرف نظر از موقعیت یا شرایط آنها، اشتیاق آنها برای خلق موسیقی تزلزل ناپذیر است.

ظاهر جذاب، مهربانی، استعداد موسیقی و مهارت‌های رقص استثنایی، همگی به جذابیت گسترده آن‌ها کمک می‌کنند؛ اما مهم‌ترین علت محبوبیت گروه BTS ارتباطی است که آن‌ها با طرفداران خود برقرار می‌کنند. بدون در نظر گرفتن سلیقه و هر چیز دیگری، آن‌ها را باید به عنوان یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های موسقی در کره جنوبی معرفی کرد.

سوالات متداول

آیا گروه بی تی اس منحل شده است؟

خیر. آن‌ها صرفاً در ژوئن 2022 اعلام کردند که گروه برای دنبال کردن حرفه و پروژه‌های انفرادی خود، استراحت می‌کند.

چرا صدای جیمین زنانه است؟

دامنه آواز او، در محدوده تنور (صدای نازک و زنانه) قرار دارد و به همین علت رنگ آوازی او منحصربه‌فردی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دلیل محبوبیت گروه بی تی اس چیست؟ شما چه دلیلی را به عنوان مهم‌ترین علت محبوبیت گروه BTS می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *