بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار ؛ مهد موسیقی های به یاد ماندنی

کمپانی والت دیزنی، همیشه به انیمیشن‌های موزیکال معروف می‌باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار بپردازیم.

همیشه و در طول تاریخ، انیمیشین‌های دیزنی به ژانر موزیکال (بهترین فیلم های موزیکال 2021) معروف بوده‌اند و بخش مهمی که در بین هواداران انیمیشن‌ها ماندگار مانده ، موسیقی‌های متن (بهترین موسیقی فیلم در تاریخ سینما) این استودیو است.

استودیوی والت دیزنی (بهترین فیلم های دیزنی 2022 و 2021) همیشه از بهترین آهنگسازان فیلم (بهترین آهنگ سازهای تاریخ سینما) در انیمیشن‌هایش استفاده می‌کند، تا بتواند موسیقی‌های به یاد ماندنی در تاریخ به یادگار بگذارد. محبوبیت برخی از این موسیقی‌ها به حدی می‌رسد که از خود انیمیشن (بهترین انیمیشن های 2022) پیشی می‌گیرد و بخشی مهم از این نمایش را در بر می‌گیرد.

بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

مهد موسیقی های به یاد ماندنی

شما می‌توانید فهرست بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

چه انیمیشن کلاسیک باشد و یا جدید و مدرن، دیزنی موسیقی همیشه امضای کار استودیوی دیزنی بوده است. با ما همراه باشید تا به معرفی برجسته‌ترین و بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار در تمام دوران بیاندازیم.

Let It Go” – Frozen”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی دیزنی از نگاه سایت فیگار

آهنگ موفق Let it Go که در سال 2013، در انیمیشن Frozen از کمپانی والت دیزنی پخش شد، یکی از برترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار می‌باشد. این موسیقی، در زمانی که قدرت یخی السا از کنترل خارج می‌شود و او از قلمرو پادشاهی فرار می‌کند، توسط خودش خوانده می‌شود.

این آهنگ در حالتی غمگین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) شروع می‌شود، اما به تدریج این موسیقی فضایی پیروزمندانه به خودش می‌گیرد زیرا السا متوجه می‌شود که دیگر نیازی نسیت پنهان شود.

You’re Welcome” – Moana”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
موسیقی های برتر دیزنی از نگاه سایت فیگار

انیمیشن موآنا که در سال 2016 اکران شد، بخش عظیمی از موفقیت‌های دهه‌ی اخیر انیمیشن‌های دیزنی بود که توانست به یکی از پر فروش‌ترین‌های این استودیو تبدیل شود. بسیاری از موسیقی‌های دیزنی درباره‌ی شخصیت‌هایی است که اعتماد به نفس خود را در درون خودشان  کشف می‌کنند، و ترانه‌ی “خوش آمدید” که توسط دواین جانسون معروف خوانده شده، بهانه‌ای طنزآلود برای کارکتری است که در عین سادگی، شگفت انگیز می‌باشد.

شخصیت ماو، یکی از ماندگار‌ترین و سرگرم کننده‌ترین شخصیت‌های این انیمیشن است که این آهنگ مقدمه‌ی خوبی برای معرفی‌اش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

Colors Of The Wind” – Pocahontas”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های متن دیزنی

برخی از موسیقی‌های دیزنی انسان را به تفکر و فکر کردن وا می‌دارد که موسیقی رنگ های باد در انیمیشن پوکاهونتاس، یکی از این موسیقی‌ها می‌باشد. یکی از بهترین آهنگ های متن دیزنی از نگاه سایت فیگار (بهترین فیلم‌ها و سریال‌های IMDB 2022) که زمانی پخش می‌شود که پوکاهونتاس، جان اسمیت را با دنیای جدیدی روبرو می‌کند و دیدگاهش را به زندگی تغییر می‌دهد.

این انیمیشن که در سال 1995 اکران شده است، یکی از دست کم گرفته شده‌ترین، آثار والت دیزنی (بهترین سریال های دیزنی 2022 و 2021) می‌باشد که با موسیقی‌های تأثیر‌گذار بهترین را ارائه می‌دهد.

Circle Of Life” – The Lion King”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

موسیقی Circle of Life یکی از نمادین‌ترین و بهترین موسیقی دیزنی از نگاه سایت فیگار که در انیمیشن معروف شیر شاه، در سال 1994 منتشر شد. در شروع انیمیشن شیر شاه و در غروبی گرم از انزوای صحرای آفریقا، این موسیقی پخش می‌شود و تصاویر حیواناتی که به سیمبای به دنیا آمده، شاهزاده‌ی جدیدشان سجده کرده‌اند را نشان می‌دهد.

سکانسی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) با موسیقی که توسط یک شخصیت خوانده نمی‌شود، این انیمیشن را به یکی از به یاد ماندنی‌ترین و زیبا‌ترین‌های دیزنی تبدیل کرده است.

Prince Ali” – Aladdin”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
برترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

در سال 1992، رابین ویلیامز افسانه‌ای، یکی از محبوب‌ترین صداپیشگی‌های خود را در انیمیشن علاءالدین انجام داد. صدای جنی در این انیمیشن بسیار لذت‌بخش و سرگرم کننده است و همچنین او، تعداد زیادی موسیقی را می‌خواند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، آهنگ پرنس علی می‌باشد. آهنگ پرنس علی، موسیقی می‌باشد که در آن جنی به گونه‌ای می‌خواند که بیننده نتواند با آن لبخند نزند و پایکوبی نکند.

بیشتر بخوانید:

How Far I’ll Go” – Moana”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
موسیقی های برتر دیزنی از نگاه سایت فیگار

سنتی دیرینه از کلمه‌ی “من می‌خواهم” در انیمیشن‌های دیزنی وجود دارد که، اشتیاق آن شخصیت را درون زندگی و اهدافش نشان می‌دهد. موسیقی ” تا کجا پیش خواهم رفت” در انیمیشن موآنا نمونه‌ی کاملی از همین موضوع است که اسم متفاوتی دارد.

این یک دو راهی برای موآنا است که بین خانه‌‌اش و دنیای آن طرف آب یک حق انتخاب دارد، و این موسیقی الهام‌برداری جذاب از شروع ماجراجویی‌های (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) موآنای جوان است.

Be Our Guest” – Beauty And The Beast”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های متن دیزنی

بسیاری از موسیقی‌های دیزنی، درباره‌ی احساسات صحبت می‌کنند و پیام‌های قدرتمندی دارند، اما گاهی اوقات، غرق شدن در آهنگ‌های فانتزی (بهترین فیلم های فانتزی 2022)، در جادوی دیزنی (بهترین فیلم های فانتزی 2022) است که جذابیت انیمیشن را دو چندان می‌کند.

ترانه‌ی “مهمان ما باش” در انیمیشن کلاسیک دیو و دلبر یکی از موسیقی های برتر دیزنی از نگاه سایت فیگار است که حس شگفت‌انگیزی را به بیننده انتقال می‌دهد. در آنجایی که بِل در قلعه‌ی جادویی به دام افتاده است، شمعدانی شگفت‌انگیز شروع به خواندن این ترانه می‌کند تا باعث روحیه دادن به بِل شود.

Part Of Your World” – The Little Mermaid”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین آهنگ های متن دیزنی از نگاه سایت فیگار

“بخشی از دنیای تو” یکی دیگر از تأثیر‌گذار‌ترین موسیقی‌های انیمیشن‌های دیزنی است که در دنیای محبوب پری دریایی که در سال 1989 اکران شد می‌پردازد. این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی می‌باشد و حس خواستن چیزی را تداعی می‌کند که می‌دانید هیچوقت به آن نخواهید رسید.

این آهنگ توسط آریل که می‌خواهد از دنیای خود در عمق دریا فرار کند و به دنیای روی زمین برسد خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

A Whole New World” – Aladdin”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

آهنگ‌های عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه 2022) یکی دیگر از کلیدی‌ترین عناوینی می‌باشند که کمپانی والت دیزنی در موسیقی‌های به یاد ماندنی خود در طول تاریخ استفاده کرده است. اما تعداد کمی از آن‌ها هستند که در طول تاریخ ماندگار شده‌اند. موسیقی دنیای کاملاً جدید که در انیمیشن علاءالدین خوانده می‌شود، یکی از معدود ترانه‌های ماندگار دیزنی در زمینه‌ی موسیقی عاشقانه هستند.

Under The Sea” – The Little Mermaid”

بهترین موسیقی های دیزنی بر اساس IMDB
بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار

موسیقی “زیر دریا” یکی از بهترین موسیقی های متن دیزنی و یکی از آثار کلاسیک این استودیو است که در سال 1989، و در انیمیشن پری دریایی کوچک خوانده شد. این ترانه علاوه بر قدرت متفکرانه‌ای در شعرش دارد، از ریتم و ضربآهنگ جذابی نیز برخوردار است.

این موسیقی زمانی زمانی اتفاق می‌افتد که خرچنگ سباستین سعی می‌کند آریل را متقاعد کند که اقیانوسی که در آن زندگی می‌کند، از زمینی که آرزوی زندگی در آنجا را دارد جذاب‌تر و مفید‌تر است. آهنگ پر جنب و جوش، در کنار رقص موجودات دریایی هیجانی بی‌نظیر را خلق می‌کند که بیننده را به وجد می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین موسیقی های دیزنی از نگاه سایت فیگار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین موسیقی دیزنی بر اساس IMDB موسیقی چه انیمیشنی است؟

موسیقی زیر دریا در انیمیشن پری دریایی کوچک، بهترین موسیقی دیزنی بر اساس IMDB می‌باشد.

در چه انیمیشنی، یک موسیقی توسط صداپیشگی رابین ویلیامز بزرگ انجام شده است؟

شخصیت جنی در انیمیشن علاءالدین که توسط رابین ویلیامز صداگذاری شده بود، توانست یکی از برترین موسیقی‌های دیزنی را تشکیل دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *