بهترین کاراکترهای انیمه One Piece ؛ 12 شخصیت محبوب انیمه‌ وان پیس

انیمه وان پیس در طول اجرای خود دزدان دریایی متعددی را به نمایش گذاشته است. با فیگار بمانید تا با بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece) آشنا شوید.

بعد از گذشت بیش از 20 سال از زمان انتشار، انیمه One Piece به پایان (پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟) خود نزدیک‌تر می‌شود. Eiichiro Oda، هنرمند مانگا، تأیید کرد که مانگای وان پیس بعد از آرک وانو به پایان خود نزدیک‌تر خواهد شد. متاسفانه، این بدان معنی است که پایان انیمه محبوب وان پیس بسیار نزدیک می‌باشد. انتظار می‌رود تا مانگای مشهور وان پیس تا چند سال دیگر آخرین چپتر خود را منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

10 شخصیت برتر وان پیس

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

در وان پیس شخصیت‌های بسیاری در طول سالها در این انیمه حضور داشته‌اند، و طرفداران Ranker سعی کرده‌اند تعیین کنند که کدام شخصیت ارزش شناخته شدن به عنوان بهترین شخصیت وان پیس را دارد.

در اینستاگرام بخوانید:

همه اعضای خدمه Straw Hat در این فهرست قرار نگرفته‌اند، اما چندین دزدان دریایی وجود دارند که نامی را برای خودشان ایجاد کرده‌اند. پس اگر می‌خواهید بیشتر با این شخصیت‌ها آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین کاراکتر های وان پیس بپردازیم.

Marco The Phoenix

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

مارکو ققنوس نه تنها یک جنگنده قوی می‌باشد، بلکه او همچنین شهرت محکمی برای خودش ایجاد کرده است. این مرد با خدمت به عنوان دست راست Whitebeard، دارای جایزه 1،374،000،000 بِری می‌باشد. ببه همین دلیل او یکی از دزدان دریایی است که دولت به شدت به دنبال سر آن می‌باشد.

تا آنجا که مهارت‌های جنگی او پیش می‌رود، مارکو می‌تواند به یک ققنوس تبدیل شود (دقیقاً همانطور که نام او پیداست) و پرواز کند. نه تنها او همچین قابلیت خطرناکی را دارد، بلکه این امر به او توانایی بهبود هرگونه زخم را که ممکن است در شکل انسانی خود داشته باشد، می‌بخشد. چنین توانایی او را به یکی از دزدان دریایی سرسرخت در گِرند لاین تبدیل کرده است. بسیاری از طرفداران وان پیس دوست دارند تا او به سفر لوفی برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی بپیوندد.

Donquixote Doflamingo

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

برای طرفداران وان پیس غیرممکن است که پادشاه سابق Dressrosa را به یاد نیاورند. حضور او در پانک هازارد باعث ایجاد لرز و ترس در کل سربازان G-5 شد. در حالی که دوفلامینگو قدرتمندترین شرور در One Piece نیست، او مطمئناً شرورترین است. از نظر بسیاری از علاقه‌مندان انیمه، دوفلامینگو بهترین ویلن وان پیس می‌باشد.

دوفلامینگو جنایت‌هایی را مرتکب شده است که برای اکثر مردم غیرقابل تصور می‌باشد. او پدر و برادر خود را بدون هیچ پشیمانی کشت. دوفلامینگو با تغییر دید کل مردم به پادشاه ریکو، کشور Dressrosa را تصاحب کرد و خود را به عنوان پادشاه جدید تاج‌گذاری کرد. بسیاری از کار‌هایی که او انجام داده است شباهت زیادی با کروکودیل دارد.

Silvers Rayleigh

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

سیلورز ریلی یک دزد دریایی افسانه‌ای است. او اولین عضو دزدان دریایی راجر بود که به نوبه خود او را به اولین دوست Gol D. Roger تبدیل کرد. راجر که پادشاه سابق دزدان دریایی بود، دارای شباهت‌های زیادی با لوفی می‌باشد. نام او در سراسر جهان شناخته شده است، زیرا ماجراهای زیادی که او با راجر در طول دوران خود سپری کرده است ، فقط باعث شده تا شهرت ریلی بیشتر شود. ریلی با استفاده از شمشیری (بهترین شمشیرباز های انیمه) بلند و دو لبه‌ای که با خود همراه دارد، شمشیرزنی‌اش را با مهارت خود در بوسوشوکو هاکی ترکیب می‌کند تا به او اجازه دهد حتی با قوی‌ترین دشمنان مقابله کند.

از زمان تقسیم دزدان دریایی راجر، ریلی زندگی آرامی را برای خود ایجاد کرده است. او به عنوان یک دزدان دریایی بازنشسته می‌شود و زندگی خود را به عنوان یک مکانیک در مجمع الجزایر Sabaody سپری می‌کند. اما علی رغم سن بالای ریلی، جایزه روی سر او هنوز هم فعال است. او یکی از افرادی می‌باشد که دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا دستگیر کنند. کاملا منطقی است که این شخصیت دوست‌داشتنی توانسته در فهرست بهترین شخصیت های One Piece قرار بگیرد.

Edward Newgate

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

ادوارد نیوگیت به عنوان “قوی ترین مرد جهان” شناخته می‌شود. با توجه به اینکه او کاپیتان دزدان دریایی Whitebeard و همچنین مالک میوه شیطانی گورا گورا نو می است، کاملا منطقی می‌باشد که چرا او همچین لقبی دارد. ادوارد نیوگیت که یک دزد دریایی بسیار قدرتمند و مشهور است، در زمان جوانی خود، تنها رقیب راجر بود. جزء او، کسی نمی‌توانست بارها با راجر مبارزه کند و جان خود را از دست ندهد.

ادوارد نیوگیت فردی بود که همه از او می‌ترسیدند. زیرا میوه شیطانی گورا گورا نو می به او اجازه می‌داد هر دنیایی را فقط با نوک انگشتان خود نابود کند. به گفته معاون دریاسالار Tsuru، هیچ جایی در جهان از نیوگیت در امان نبود. شاید این یکی از دلایلی بود که Gol D. Roger نتوانست در یک نبرد نیوگیت را شکست دهد.

Blackbeard

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

انتظار می‌رود ریش سیاه آخرین حریف لوفی در این انیمه باشد. با وجود ظاهرش، ریش سیاه فردی بسیار حسابگر است که ریسک‌های بی‌مورد نمی‌کند. او با برنامه‌ریزی عالی خود توانست به مقام یونکو برسد. او تنها شخصیتی است که دو میوه شیطانی دارد. همین او را به حریفی سرسخت تبدیل می‌کند.

ریش سیاه مستقیم یا غیرمستقیم مسئول مرگ ریش سفید، Ace و صدها انسان بی‌گناه دیگر بوده است. با جایزه 2,247,600,000 بِری، او یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران جهان وان پیس است. با قدرت عظیم او به عنوان یک یونکو (قوی ترین یونکو های وان پیس)، جای تعجب نیست که دولت به شدت می‌خواهد از شر او خلاص شود.

Nico Robin

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

نیکو رابین یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های وان پیس است. او در ابتدا به عنوان یک شرور و شخصیت تاریک معرفی شد. اما به لطف دزدان دریایی Straw Hat، این باستان شناس به مرور زمان مهربان‌تر شد و طرف دلسوزانه‌تر خود را به دیگران نشان داد. مهارت‌های ناوبری نیکو رابین اطمینان داده است که لوفی و همراهانش در رابطه با یافتن وان پیس بدون مشکل در مسیر خود قرار گرفته‌اند.

علاوه بر اینکه نیکو رابین یک شخصیت مهم در این انیمه است، او نیز یک انتخاب محبوب برای کازپلی می‌باشد. بسیاری از طرفداران زن ظاهر مشهور رابین را بازآفرینی کرده‌اند. حضور نیکو رابین در لیست بهترین کاراکتر های انیمه وان پیس یک اولویت برای ما بود.

Sanji

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)

سانجی به عنوان آشپز ساکن در خدمه Straw Hat شناخته می‌شود و هر روز غذاهای بی‌شماری را برای دوستان دزدان دریایی خود آماده می‌کند. او همچنین علاقه زیادی به خانم‌ها دارد و به خود این اجازه را نمی‌دهد تا با آنها مبارزه کند. سانجی یک شخصیت بسیار محبوب است که بیشتر به عنوان دست چپ لوفی شناخته می‌شود.

اما اگر یک چیز وجود داشته باشد که طرفداران و منتقدین بتوانند در مورد آنها توافق کنند، این است که سانجی یکی از شخصیت‌های پیچیده‌تر در انیمه می‌باشد. رشد شخصیت او بسیاری از مبارزات فیزیکی و روحی وی را نشان داده است. خصوصیات کلی سانجی باعث شده تا او به شخصیتی بسیار محبوب تبدیل شود. سانجی توانسته در چندین مسابقه محبوبیت شونن در رده سوم قرار بگیرد.

Trafalgar Law

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت وان پیس

شاید باور کردن آن برای برخی دشوار باشد، اما ترافالگار لا قرار نبود یکی از شخصیت‌های مهم وان پیس باشد. طبق مصاحبه‌ای در One Piece Log 27، اودا در ابتدا معتقد بود که Eustass Kid یک شخصیت برجسته در بدترین نسل خواهد بود. اما اکنون حضور او در آرک‌های اخیر تاثیرات زیادی روی خط داستانی گذاشته است.

با این وجود، Trafalgar با نگرش جدی، شمشیربایی و ظاهری خوش‌تیپ، به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های وان پیس تبدیل شده است. او امکان دارد هرگز به یک دزد دریایی Straw Hat تبدیل نشود، اما این امر او را از داشتن طرفداران ماندگار متوقف نکرده است.

Portgas D. Ace

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های انیمه One Piece

Portgas D. Ace که توسط تراویس ویلینگام صداگذاری شده است، توانسته به یکی از بهترین شخصیت های انیمه One Piece تبدیل شود. در مورد دزد دریایی گروه “وایتبیرد”، Ace، چیز‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. اما کافی است بگوییم، او یکی از مهم‌ترین و عزیز‌ترین افراد زندگی Monkey D. Luffy بود. بسیاری باور دارند که مرگ او یکی از دلخراش ترین مرگ‌های انیمه است.

حتی پس از مرگ وی (هنگامی که او خود را فدا کرد تا لوفی را از دریاسالار آکائینو نجات دهد)، آس همچنان به عنوان یک شخصیت بسیار محبوب و دوست‌داشتنی باقی مانده است. صحنه مرگ او امکان دارد بسیاری از هواداران را غافلگیر کند. حتی کارمندان اودا کمی ناراحت بودند. اما این کار زیادی برای کاهش جذابیت ماندگار وی انجام نداده است.

Shanks

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین کاراکتر های انیمه وان پیس

شخصیتی که در اوایل وان پیس معرفی شد، شنکس کارهای زیادی را انجام داده است تا راه خود را به سمت یک یونکو پیدا کند. جوانترین در میان سایر یونکو‌ها، او کاپیتان خدمه خود، دزدان دریایی مو قرمز و همچنین یکی از بهترین شمشیرزنان در قلمرو انیمه است.

شنکس که قبلاً عضوی از دزدان دریایی راجر افسانه‌ای بود، توانسته است پس از مرگ کاپیتان از زیر سایه گلد راجر خارج شود و گروه دزدان دریایی خود را داشته باشد. با این حال، شنکس تمایل دارد مهمانی و زندگی آرام اقیانوسی را به دعوا ترجیح دهد، به این معنی که میزان کامل توانایی‌های او اغلب دیده نمی‌شود.

هنگامی که او مجبور به مبارزه می‌شود، مهارت‌های شنکس کاملا قابل مشاهده است. قدرتمند، سریع و سرسخت حتی در مواجهه با شکست ظاهری، شنکس می‌تواند با امثال میهاوک و ریش سفید در نبرد رقابت کند. علیرغم اینکه میهاوک به خاطر قدرت بی‌شمارش شناخته می‌شود. حتی بدون بازوی مورد علاقه‌اش، شانکس را نمی‌توان دست کم گرفت.

Roronoa Zoro

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین شخصیت های One Piece

رورونوا زورو  که همچنین با عنوان «شکارچی دزد دریایی» شناخته می‌شود، جنگجوی دزدان دریایی Straw Hat و یک شکارچی جایزه‌بگیر سابق است. از نظر بسیاری از افراد، زورو بهترین شخصیت وان پیس می‌باشد.

زورو اولین عضوی بود که به لوفی در تشکیل دزدان دریایی کلاه حصیری پیوست. او در کنار لوفی، سانجی و جینبه به عنوان قدرتمندترین مبارزان کلاه حصیری‌ها شناخته می‌شود. آرزوی او تبدیل شدن به بهترین شمشیرزن دنیا است. زورو همچنین یکی از دوازده دزد دریایی شناخته شده با نام «بدترین نسل» محسوب می‌شود.

زورو یک جنگجوی بسیار قدرتمند با پتانسیل بی‌اندازه است. او در کنار لوفی و سانجی به عنوان قوی‌ترین جنگجویان گروه شناخته می‌شوند. با وجود این که او از هیچ میوه‌ی شیطانی بهره نمی‌برد اما یک شمشیرزن ویران‌کننده است و از سبک شمشیرزنی سانتوریو که خودش آن را خلق کرده استفاده می‌کند. این سبک شامل دو شمشیر در هر دست و یک شمشیر در دهان است.

Monkey D. Luffy

بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)
بهترین کاراکتر های وان پیس

خود کاپیتان Straw Hat با شخصیت شاد و خوش‌شانس و احمقانه خود، طرفداران انیمه را در طول سالها به خود جلب کرده است. لوفی بسیار شبیه یک احمق است، که امکان دارد به راحتی فراموش شود که او یکی از بزرگترین جایزه‌های دنیا روی سرش است. با توجه به اینکه او چقدر بی‌فکر و احمقانه عمل می‌کند، لوفی  مطمئناً متناسب با قالب یک دزدان دریایی تحت تعقیب نیست.

با این وجود، لوفی در هنگام سفر در دریاها، لحظات باورنکردنی زیادی را در ماجراهای خود داشته است. او همچنین به نبردهای به یادماندنی زیادی نیز رسیده و هر بار که با فردی مبارزه می‌کند، ما شاهد قابلیت‌های شگفت‌انگیز او هستیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “بهترین کاراکترهای انیمه One Piece ؛ 12 شخصیت محبوب انیمه‌ وان پیس

  1. واقعا این انیمه رو نبینید نصف عمرتون بر فناست ولی نمیدونم چرا تموم نمیشه 🤦🏻 الان منتظرم قسمت 1068 به بعد اش رو بسازن

  2. توی یه نظرسنجی از طرفداران ۱۰۰ شخصیت محبوب وان پیس مشخص شده و این لیست هم اشتباهه
    1_لوفی. 2_زورو. 3_نامی. 4_سانجی. 5_ترافالگار
    6_روبین ۷_هانکوک. ۸_کاروت. ۹_ایس. 10_سابو
    ۱۱_یاماتو. ۱۲_شنکس.۱۳_روزیانته. ۱۴_کاتاکوری ۱۵_اوسوپ. ۱۶_چوپر. 17_کروکدایل ۱۸_جینبه ۱۹_مارکو. ۲۰_دوفلامینگو
    ریلی_ریش سفید_ریش سیاه اصن تو لیست نبودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *