قوی ترین یونکو های وان پیس ؛ از ضعیف ترین تا قوی ترین ها

لقب یونکو یک لقب بسیار مهم در دنیای انیمه وان پیس می‌باشد. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با قوی ترین یونکو های وان پیس آشنا شوید.

خطر اسپویل چپتر 1056 مانگا وان پیس

دزدان دریایی بچه، دزدان دریایی قلب و دزدان دریایی کلاه حصیری سرانجام وانو را ترک می‌کنند، زیرا همه آنها پس از شکست دادن Big Mom و Kaido به راه‌های جداگانه‌ای می‌پردازند. در همین حال، نفوذ باگی به نوعی بیشتر شد، زیرا به نظر می‌رسد که او جنگ سالاران سابق، کروکودیل و دراکول میهاوک را مجبور کرد تا برای او کار کنند.

به طرز خنده‌داری، این امپراطور جدید حتی برای تفنگداران دریایی نیز جوایزی قائل شد، و به نوعی به دشمنی بسیار بزرگ برای دولت جهانی تبدیل شد و چپتر 1056 از One Piece (بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)) را به یک نتیجه هیجان‌انگیز و خنده‌دار رساند.

قوی ترین یونکو های وان پیس

از ضعیف ترین تا قوی ترین ها

شما می‌توانید فهرست قوی ترین یونکو های وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس

در کل تاریخ چهار امپراتور، 7 نفر بوده‌اند که در زمان‌های مختلف توانسته‌اند به این صف بپیوندند. اگرچه امپراتورها به عنوان قوی‌ترین دزدان دریایی در جهان شناخته می‌شوند، همه از نظر قدرت برابر نیستند، زیرا همه آنها مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیات متفاوتی دارند. ناگفته نماند که قوی‌ترین‌ها کسانی هستند که مدت طولانی امپراتور بوده‌اند و قدرت آنها از امپراتورهای جدید پیشی می‌گیرد. در این نوشتار ما قصد داریم تمام این 7 یونکو را به ترتیب ضعیف ترین تا قوی ترین به شما مغرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با قدرتمند ترین یونکو های وان پیس آشنا شوید.

Buggy

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس

شگفت‌انگیزترین و غیرمنتظره‌ترین افزوده به چهار امپراتور، باگی پس از شکست دو امپراتور از چهار امپراتور، به نحوی توانست به این گروه مشهور اضافه شود. باگی کاپیتان دزدان دریایی باگی، رهبر سازمان اعزام دزدان دریایی “تحویل باگی”، عضو سابق هفت جنگ سالار و شاگرد سابق راجر دزدان دریایی افسانه‌ای است. نحوه تبدیل شدن باگی به امپراتور در حال حاضر مشخص نیست.

باگی از Chop-Chop Fruit نوع Paramecia استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد تا خود را به قطعات مختلف تقسیم کند و در برابر حملات برش، از جمله حملاتی که توسط دراکول میهاوک، قوی‌ترین شمشیرزن (بهترین شمشیرزن های انیمه) جهان انجام می‌شود، مصون بماند. اگرچه باگی همیشه به عنوان یک شخصیت ضعیف و کمدی دیده می‌شود، اما بارها گفته شده که او قوی‌تر و خطرناک‌تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد و پتانسیل‌اش او را به یک معمای کامل تبدیل می‌کند. تا اکنون باگی ضعیف ترین یونکو وان پیس است.

Monkey D. Luffy

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس

به همراه باگی، لوفی یکی از دو نفر جدید در ترکیب چهار امپراتور است که پس از شکست کایدو و بیگ مام به آن اضافه شدند. لوفی از یکی از قدرتمندترین میوه‌های شیطانی بیدار شده، میوه انسان-انسان افسانه‌ای زون، مدل: نیکا استفاده می‌کند. بدون استفاده از منشورهای Haki یا Seastone، او تقریباً مصونیت کاملی در برابر ضربه‌های زور بی‌نقص، مانند ضربه‌های ناشی از مبارزه تن به تن، سلاح‌های بی‌نقص و حتی گلوله‌های توپ دارد.

او همچنین می‌تواند مشتی به اندازه یک جزیره بسازد و حتی می‌تواند رعد و برق را از آسمان بگیرد. لوفی یکی از معدود افرادی است که می‌تواند از هر سه نوع هاکی استفاده کند و حتی می‌تواند هاکی فاتح را در حملات خود، به ویژه در اندام‌هایش، تزریق کند. به همین دلیل، او توانست با کایدو برابری کند و در نهایت او را شکست دهد، اما همراه با کمک سامورایی‌ها، یاماتو و چند کاپیتان بدترین نسل.

Marshall D. Teach

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس

کاپیتان/دریاسالار دزدان دریایی ریش سیاه تیچ است که به آن ریش سیاه نیز می‌گویند. او اولین کاپیتانی بود که پس از شروع کار خدمه خود به سرعت به سمت امپراتور پیش رفت. قوی‌ترین میوه لرزه‌دار از نوع Paramecia که قبلاً میوه شیطانی سفید ریش بود و میوه تیره-تیره از نوع Logia دو میوه شیطانی هستند که او در حال حاضر دارد و او را به اولین و تنها فرد شناخته شده در تاریخ تبدیل می‌کند که از دو میوه شیطانی استفاده کرده است، عملی که اکثر مردم تصور می‌کنند غیرممکن است.

با میوه تاریک خود، او می‌تواند دیگر قدرت‌های میوه شیطان را باطل کند و حتی می‌تواند کل شهر را در یک گرداب جذب و خرد کند. پس از به دست آوردن میوه زمین لرزه، او توانست با آن زمین، دریا و آسمان را کج کند، اگرچه کنترلی بر آن نداشت. زمانی که او بخشی از دزدان دریایی ریش سفید بود، توانست در یک مبارزه منصفانه، شنکس را زخمی کند. او همچنین می‌تواند از هاکی Armament و Observation استفاده کند، به این معنی که او کاملاً به میوه‌های شیطانی خود متکی نیست.

Shanks

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس

شنکس کاپیتان دزدان دریایی مو قرمز و تنها امپراتوری است که از ابتدای سریال همین سِمَت را داشت. شنکس همچنین مرموزترین امپراتور می‌باشد زیرا در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد اهداف یا شخصیت واقعی او وجود دارد و به ندرت یکی از توانایی‌های او در سریال نشان داده شده است. با این حال، تنها حضور او کافی بود تا تفنگداران دریایی و کایدو را متقاعد کند که به درخواست‌های او بپردازند و حتی یک دریاسالار را بدرقه کند.

تنها زمانی که توانایی‌های او نشان داده شد زمانی بود که او از هاکی فاتح خود برای ترساندن پادشاه دریا استفاده کرد که بازوی او را خورد و با آن به دریاسالار گرین بول ضربه زد. او یکی از قوی‌ترین شمشیربازان وان پیس است که توانست با شمشیر خود گریفون جلوی حمله آکاینو را بگیرد و این شمشیر را با ناگیناتای ریش سفید درگیر کند که باعث شکافتن آسمان به دلیل هاکی فاتح آنها شد.

تنها از این‌ها می‌توان استنباط کرد که شنکس یکی از قوی‌ترین امپراتورها است و با این حال او هنوز بیشتر توانایی‌های خود را نشان نداده است. شنکس یکی از قدیمی‌ترین و قوی ترین امپراطورهای انیمه One Piece می‌یاشد.

Charlotte Linlin

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس, قوی ترین امپراطورهای انیمه One Piece

شارلوت لینلین، که اغلب به عنوان بیگ مام شناخته می‌شود، یکی از قدرتمندترین شرورهای One Piece (بهترین شرور های وان پیس) و یکی از چهار امپراتور دریاها است که در ساختن Totto Land، امپراتوری متشکل از 35 جزیره عمل کرد. او زمانی عضو دزدان دریایی راکس همراه با ریش سفید، کایدو و شیکی بود. زمانی این گروه مرگبارترین گروه دزدان دریایی بود.

در سن بسیار کم، او جایزه 500 میلیونی روی سرش داشت که نشان دهنده تهدید جدی او برای دولت است. با میوه روح-روح خود، او می‌تواند زندگی یا طول عمر یک فرد ضعیف را همانطور که می‌خواهد جذب کند. او همچنین دارای یک شبکه اطلاعاتی گسترده است. همانطور که نشان داده شد که او توانست محل کار سابق سانجی را ردیابی کند، که نشان می‌دهد مادر بزرگ چقدر می‌تواند خطرناک باشد.

Kaido

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس, ضعیف ترین یونکو وان پیس

یکی از چهار امپراتور سابق، کایدو به عنوان فرماندار کل دزدان دریایی هیولا شناخته می‌شود. کایدو از قدرتمندترین میوه شیطانی زون که در حال حاضر در سریال به تصویر کشیده شده است، میوه ماهی-ماهی افسانه‌ای، مدل اژدهای لاجوردی، استفاده می‌کند که می‌تواند در تبدیل کامل حیوانی خود به اندازه یک شهر بزرگ شود و می‌تواند فوراً شهرها را در یک حمله نابود کند.

کایدو همچنین می‌تواند از هر سه نوع هاکی استفاده کند و حتی می‌تواند هاکی فاتح را در سلاح‌های خود بپوشاند، کاری که تعداد زیادی از کاربران هاکی فاتح قادر به انجام آن نیستند. سرسختی عظیم او از دستگیری‌های متعدد، اعمال شکنجه و تلاش برای اعدام که در طول زندگی خود با آن روبه رو بوده است مشهود می‌باشد. از او به عنوان “قوی‌ترین موجود جهان” نیز یاد می‌شد. در آرک وانو، لوفی با کمک دوستانش توانست او را شکست دهد.

Edward Newgate

قوی ترین یونکو های وان پیس
قوی ترین یونکو های وان پیس, قدرتمند ترین یونکو های وان پیس

امپراتور سابق ادوارد نیوگیت، که معمولاً به عنوان ریش سفید شناخته می‌شود، کاپیتان دزدان دریایی ریش سفید منحل شده بود که به طرز غم انگیزی یکی از غم انگیزترین مرگ‌ها (غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای) را در One Piece تجربه کرد. او یکی از کاربران قبلی میوه لرزه-لرزه بود که تصور می‌شود قوی‌ترین میوه شیطان برای کلاس Paramecia است. او به‌ عنوان «قوی‌ترین مرد جهان» و «نزدیک‌ترین مرد به وان پیس» مورد تحسین قرار می‌گرفت. او همچنین به عنوان فردی برابر با پادشاه دزدان دریایی، گل دی راجر، دیده می‌شد.

دیگران اظهار داشتند که ریش سفید قدرت پایان دادن به جهان را دارد. توانایی او در کج کردن اقیانوس، ایجاد سونامی و مبارزه با ده‌ها هزار دشمن به تنهایی در طول جنگ پارامونت، گواه قدرت اوست. این واقعیت که او در جنگ نسبت به دوران اوج خود بسیار ضعیف‌تر است، که باعث می‌شود طرفداران چقدر در دوران اوج خود قوی بودند، اوضاع را بهتر می‌کند. او همچنین می‌تواند از هر سه نوع هاکی استفاده کند و همچنین می‌تواند هاکی فاتح خود را در حملات خود بپوشاند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین یونکو های وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


18 thoughts on “قوی ترین یونکو های وان پیس ؛ از ضعیف ترین تا قوی ترین ها

      1. راجر وقتی به همراه گارپ دزدان دریایی راکس رو شکست داد یونکو شد و بعدش وقتی گنجینه جوی بوی (وانپیس) را پیدا کرد شده پادشاه

        1. یونکو ها بعد از اینکه راجر از دنیا رفت بوجود اومدن قبلش راجر پادشاه دریا ها بود قبل ترش هم راکس بعد مرگ راجر یونکو ها بوجود اومدن و راجر یونکو نبوده تو هر سایت و منبعی هم بری همین رو گفته

    1. ترتیبش داغونترین
      ترتیبیه که ت عمرم دیدم
      فقط این که وایت برد قویترین بود توش درسته

      در ضمن برا اونایی که مانگا رو هنوز نخوندن بگم که شنکس کاپیتان کیدی رو که یه کلی بیگ مامو جر دادو با یه ضربه راحت شکست داد(بعد آرک وانو)

  1. فکر کنم نویسنده این مطلب حتی مانگا رو نخونده و یچیز چرتی نوشته اینجا لوفی تو گیر ۵ خودش شکست داد کایدو و سامورایی که رسما کشک بودن با یه ضربه شکست داد فکر کنم همشون رو کایدو ناموسا فازتون چیه اینارو نوشتین بیگ مام از شنکس و لوفی قویتره؟ منطقیه😂 رتبه بندی اینجوریه 1 ریش سفید ۲ شنکس ۳ لوفی ۴ کایدو ۵ تیچ ۶ بیگ مام ۷ باگی

    1. قبول دارم گیر ۵ لوفی خیلی قوی هست بهرحال جوی بویه ولی یه نکته ای فراموش نکنین کایدو با چهار نفر قبلش جنگیده بود و تازه زخمی هم بود و جزیره رو هم رو هوا نگه می‌داشت و فکر کنم تو نبرد تکی اگه از همون اول هم لوفی گیر ۵ رو فعال میکرد و و خودش و کایدو باهم می‌جنگیدند شاید کایدو می‌تونست برنده بشه ولی خب احتمالش کمه

    1. داداش چی میگی برا خودت اصلا هنوز فایت نداشتن بعدشم اودا الان کتاب ۴ میلیاردی رو داده بیرون که توش به توانایی ها خدمه شنکس و خودش اشاره کرده خدمه شنکس و خودش اصلا قدرت دویل فروتی ندارن اما از بیگ مام و کایدو هم قوی ترن و به احتمال بالا لول های جدیدی از هاکی رو دارن که هیچکس تا حالا نداشته و مثال خود بن بکمن یک روشی رو ابداع کرده که به گلوله هاکی اضافه کنه خود شنکس هم به قاتل هاکی بینش معروف هست که نشون میده هاکی خیلی قوی داره و کلا خدمه شنکس با توجه به اینکه دویل فروت ندارن و فقط از هاکی استفاده میکنن قطعا به مراتب از کلاه حصیری ها قوی ترین و هنوز لوفی نمیتونه شنکس رو شکست بده

  2. از نظر من اشتباه کلا به جز اولی اگه بخوام شروع کنم بگم غیر راجر میگم
    1ریش سفید
    2شنکس
    3تیچ
    4لوفی
    5کایدو
    6بیگ مام
    7باگی که اصلا ادمم حسابش نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *