همه چیز درباره هفدمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران 1402

هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران 1402 به زودی در دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با تهیه بلیت می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های هفدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» را از گیشه پردیس سینمایی چارسو به صورت محدود تهیه کنند. بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در روز افتتاحیه جشنواره از سه‌شنبه 28 آذرماه، بلیت‌فروشی حضوری در پردیس سینمایی چارسو انجام می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران 1402

همچنین، افرادی که دارای کارت جشنواره هستند، می‌توانند بلیت این دوره از جشنواره را از طریق دو سایت «آی تیکت» و «سینماتیکت» تهیه کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از شماره همراه خود که در سامانه ثبت‌نام جشنواره ثبت شده، بلیت رایگان دریافت کنند و با رزرو بلیت به پردیس سینمایی چارسو بروند. دارندگان کارت هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، برای تماشای آثار نیاز به رزرو بلیت دارند.

جشنواره فیلم مستند ایران 1402

همچنین، افرادی که کارت جشنواره «سینماحقیقت» را ندارند، می‌توانند از طریق دو سایت «آی تیکت» و «سینماتیکت» بلیت خریداری کرده و در موزه سینما، فیلم مورد نظر خود را تماشا کنند. هفدهمین دوره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا تاریخ 2 دی ماه 1402، توسط دبیری محمد حمیدی‌مقدم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هفدهمین دوره بین المللی فیلم مستند ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *