فرش قرمز اسکار 2023 برای اولین بار دیگر قرمز نیست! [+جزئیات]

مراسم اسکار ۲۰۲۳ برای نخستین بار و پس از گذشت ۶۰ سال بدون فرش قرمز برگزار می شود و رنگ فرش این رویداد به بژ تغییر می کند.

برای اولین بار در ۶۰ سال گذشته رنگ فرش مراسم اسکار ۲۰۲۳ قرمز نخواهد بود. در ادامه مطلب با خبر فرش قرمز اسکار 2023 همراه ما بمانید.

مراسم اسکار ۲۰۲۳

  • فرش مراسم اسکار ۲۰۲۳

فرش قرمز مراسم اسکار برای اولین بار از سال ۱۹۶۰ که اسکار سی‌و سوم برگزار شد، به رنگ قرمز نخواهد بود و رنگ بژ به جای آن انتخاب شده است. آکادمی علوم و هنر‌های تصاویر متحرک در یک رویداد سنتی میزبان رسانه‌ها، گروه کارکنان و مجری برنامه جیمی کیمل بود تا با حضور آن جمع فرش قرمز سال را پهن کند، اما فرش قرمز واقعاً قرمز نبود. همین امر موجب شد تا جیمی کیمل که امسال برای سومین بار مجری مراسم است شروع به شوخی با فرش قرمز کند. «جیمی کیمل» مجری مراسم امسال می‌گوید:

«فکر می‌کنم تصمیم برگزاری مراسم با فرشی به رنگ شامپاین به جای فرش قرمز نشان می‌دهد که خونی ریخته نخواهد شد.» او به سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم سال گذشته ارجاع می‌دهد.

آب‌وهوای غیرقابل‌پیش‌بینی امسال لس‌آنجلس باعث شده این فرش‌ها تا ورود سلبریتی‌ها از اواسط بعد از ظهر پوشانده شوند. لاو می‌گوید: «ما یک رویداد روزانه را به شبانه تبدیل کردیم.» مراسم فرش قرمز اسکار امسال در تاریخ یکشنبه ۱۲ مارس، از ساعت ۱۳:۳۰ بعدظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام و مراسم اهدای جوایز نیز از ساعت ۱۷ به وقت منطقه زمانی آقیانوس آرام برگزار خواهد شد.

مراسم اسکار ۲۰۲۳

فرش قرمز مراسم اسکار ۲۰۲۳

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *