تاثیر تماشای کارتون باب اسفنجی بر هوش کودکان + [لینک دانلود]

یک مطالعه جدید از وبسایت علمی Business Name Generator ادعایی مبنی بر تاثیر تماشای کارتون باب اسفنجی بر هوش کودکان دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
طبق یک مطالعه جدید از وبسایت Business Name Generator، انیمیشن باب اسفنجی در میان طنزهای عجیب و غریب و ماجراهای ناگوار شخصیت اصلی‌اش، می‌تواند توانایی یادگیری کودک را بهبود بخشد و تاثیر باب اسفنجی بر کودک را کاملاً مشخص کند.

کارتون باب اسفنجی دوبله

کارتون باب اسفنجی دوبله
تاثیر کارتون باب اسفنجی بر هوش کودک

Business Name Generator مطالعه‌ای انجام داده که نشان می‌دهد کدام برنامه‌های تلویزیونی کودکان بهتر تحت تأثیر قرار می‌دهند و به بچه‌ها کمک می‌کنند وقتی کلماتی را که می‌بینند سریع‌تر یاد می‌گیرند که انیمیشن باب اسفنجی جزو انیمیشن‌های رتبه‌ی نخست این لیست بود.

بر اساس این مطالعه، شخصیت‌ها و خطوط داستانی باب اسفنجی، روایتی پر جنب و جوش با استفاده متنوع از کلمات را ایجاد می‌کنند و انتخابی عالی برای درگیر کردن ذهن کودکان هستند.

انیمیشن باب اسفنجی از زمانی که برای اولین بار در ژوئیه سال 1999 به نمایش درآمد، یکی از عناصر اصلی فرهنگ آمریکایی بوده است. این نمایش که توسط استفن هیلنبرگ فقید ساخته شد، حول محور یک اسفنج دریایی قهرمان و دوستان آبزی‌اش در شهر زیرآبی خیالی می‌چرخد.

این انیمیشن، در طول زمان خود، برنده‌ی 88 جایزه از جمله شش جایزه امی، شش جایزه آنی و 19 جایزه انتخاب کودکان شد. فرانچایز باب اسفنجی همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌ها از جمله فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی در سال 2004، فیلم باب اسفنجی: اسفنج خارج از آب در سال 2015 و فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار در سال 2020 ایجاد کرد و دنباله‌ای دیگر در ماه می 2025 منتشر خواهد کرد.

دانلود بای اسفنجی دوبله فارسی

قسمت جدید باب اسفنجی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *