تریلر داستانی بازی Star Wars: Jedi Survivor منتشر شد !

بازی Star Wars: Jedi Survivor ، یکی از موردانتظارین بازی‌های سال 2023 می‌باشد که بلاخره تریلر داستانی بازی Star Wars: Jedi Survivor منتشر شد.

تریلر داستانی Star Wars: Jedi Survivor ، بلاخره چند دقیقه پیش از استیم منتشر شد. در نخستین تریلر بازی Jedi Survivor که چندی پیش به انتشار رسید، اعلام شد که این بازی امسال عرضه می‌شود.

تریلر داستانی بازی Star Wars: Jedi Survivor

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. دنباله‌ای برای Star Wars Jedi: Fallen Order (2019)، قرار است که در 28 اپریل 2023 برای پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شود.

ساخت دنباله‌ای برای Jedi: Fallen Order در ژانویه 2022 اعلام شد. عنوان بازی Star Wars Jedi: Survivor در می 2022 همراه با اولین تریلر تیزر CGI در جشن جنگ ستارگان اعلام شد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Star Wars را ببینید:

نخستین تریلر بازی Jedi Survivor

داستان فیلم Star Wars Jedi: Fallen Order که پنج سال پس از وقایع Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گذرد، بر مبارزه جدی نایت کال کسیس برای ماندن یک قدم جلوتر از امپراتوری متخاصم کهکشانی و تلاش‌های بی وقفه آن برای از بین بردن آخرین باقیمانده ها متمرکز است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *