عکس : پشت پرده زمان مرگ کریستیانو رونالدو

به تازگی خبری در مورد پشت پرده زمان مرگ کریستیانو رونالدو در رسانه ها پخش شده که حواشی و سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

به گفته ONS، لیدی گاگا نیز مانند کایلی جنر، میانگین امید به زندگی اش 88 سال دارد. او همچنین شانس 1 در 4 زندگی تا 96 سالگی و 1 در 10 (10.2 درصد) شانس زندگی تا 100 سالگی را دارد.

بیشتر بخوانید:

برترین سوپر گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید مقابل بارسلونا

افشاگری دختر عربستانی درباره ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو !

پشت پرده زمان مرگ کریستیانو رونالدو

طول عمر تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله ژنتیک و خطرات رفتاری برای سلامتی مانند سیگار کشیدن، رژیم غذایی نامناسب و عدم ورزش است. با این حال، احتمالاً تأثیرات اجتماعی-اقتصادی گسترده‌تر مانند درآمد، مسکن و وضعیت شغلی نیز بی تاثیر نیست.

پشت پرده زمان مرگ کریستیانو رونالدو
تعیین شدن زمان فوت کریستیانو رونالدو

مشخص شدن مرگ رونالدو

یک ماشین حساب آنلاین جذاب می تواند طول عمر افراد را تخمین بزند. این ابزار که توسط دفتر آمار ملی (ONS) ایجاد شده است، به سادگی سن و جنسیت افراد را می پرسد، سپس امید به زندگی و احتمال رسیدن به سن های مختلف را تخمین می زند.

به عنوان مثال، هری استایلز که 29 ساله است، می تواند تا 85 سالگی زنده بماند و همانطور که ویجت مبتنی بر داده ها نشان می دهد، 7.6 درصد احتمال دارد که او یک صد ساله شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *