بازی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر ساخته خواهد شد !

فیلم Rebel Moon ، یکی از فیلم‌های موردانتظار سال 2023 می‌باشد که به تازگی اخباری از ساخته شدن بازی Rebel Moon توسط زک اسنایدر منتشر شده است.

Rebel Moon جدیدترین پروژه‌ی زک اسنایدر می‌باشد که روز گذشته، خبر ساخت بازی Rebel Moon توسط خودش به انتشار رسید و ساخت بازی با اقتباس از Rebel Moon تأییدیه اصلی را گرفت و ساخت بازی ماه طغیانگر اواخر سال 2023 آغاز می‌شود.

ساخته شدن بازی Rebel Moon

جدیدترین پروژه زک اسنایدر، Rebel Moon، یک فیلم با سبک اپرای فضایی با بودجه کلان می‌باشد که برای نتفلیکس ساخته شده است. اسنایدر به تازگی فاش کرده است که این فیلم که برای اکران در پایان سال 2023 برنامه ریزی شده و همچنین خبری از ساخت یک بازی ویدئویی با اقتباس از این فیلم را داد.

اسنایدر در گفتگویی که با یک پادکست داشت، درباره‌ی بازی Rebel Moon گفت:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازی Rebel Moon یک اثر نقش‌آفرینی است. اثری که در حال ساخت آن هستیم، به معنای واقعی کلمه دیوانه‌وار و بسیار بزرگ خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Rebel Moon را ببینید:

ساخته شدن بازی Rebel Moon
ساخت بازی با اقتباس از Rebel Moon

بازی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر ساخته خواهد شد !

ماه طغیانگر، یک فیلم فضایی حماسی آمریکایی، به کارگردانی زک اسنایدر بر اساس فیلمنامه‌ای که او با شای هاتن و کرت جانستاد نوشته است، می‌باشد. این فیلم بر اساس داستانی که او نیز با جانستاد ساخته است.

Rebel Moon قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس اکران شود و یک اکران محدود در سینما نیز برنامه ریزی شده است. قسمت بعدی، Rebel Moon Part 2 ، قرار است با فیلم پشت سر هم فیلمبرداری شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *