نیمار برای دومین بار پدر خواهد شد!

به تازگی خبر دوباره پدر شدن نیمار تایید شد. در ادامه مطلب فرزند دوم نیمار همراه ما بمانید تا به جزئیات خبر فرزند جدید نیمار بپردازیم.

«نیمار» فوتبالیست 31 ساله برزیلی و نامزدش «برونا بیانکاردی» مدل 28 ساله با انتشار تصاویری اعلام کردند در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. در ادامه به جزئیات خبر حاملگی برونا بیانکاردی نامزد نیمار می‌پردازیم. نیمار جونیور بازیکن مشهور فوتبال با نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور که برگرفته از نام پدرش نیمار داسیلوا سنیور است، در شهر موگی داس کروزس در ایالت سائوپائولو برزیل به دنیا آمد. نیمار تنها دارای یک خواهر به نام رافائل سانتوس می‌باشد.

دوباره پدر شدن نیمار

دوباره پدر شدن نیمار
فرزند جدید نیمار

«برونا بیانکاردی» مدل و اینفلوئنسر 28 ساله با انتشار چند عکس همراه نیمار، خبر بارداری اش را اعلام کرد. نیمار و برونا رابطه شان را حدود 2 سال پیش آغاز کردند و با انتشار عکس هایی در صفحه شخصی‌شان در حالی که یک حلقه الماس در دست برونا دیده می‌شود شایعات نامزدیشان را هم بر سر زبان‌ها انداختند.

برونا دوست دختر نیمار نوشت:

ما زندگی تو را در رویا می‌بینیم، برای ورودت برنامه‌ریزی می‌کنیم، و می‌دانیم که تو اینجایی تا عشق ما را کامل کنی و روزهای ما را شادتر کنی. برادرت، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، عموها و عمه و خاله‌هایت که از همین الان خیلی دوستت دارند. زود بیا دختر/پسرم، ما منتظرت هستیم!

فرزند دوم نیمار

دوباره پدر شدن نیمار
حاملگی برونا بیانکاردی نامزد نیمار

این اولین فرزند نیمار و برونا خواهد بود.اما نیمار از همسر سابقش «کارولینا دانتاس» یک پسر 11 ساله به نام داوی «لوکا» دارد.

بیشت بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *