ببینید: استریم جدید ملینا بلیک در ماینکرفت

بازی ماینکرفت یا همان ماین کرفت ، جزو بازی‌های محبوب این چند مدت برای استریمرها است که در ادامه استریم جدید ملینا بلیک در ماینکرفت خواهید دید.

پس از اینکه بازی مانیکرفت به شکل آنلاین دسترسی پیدا کرد و مردم در ایران نیز توانستند ماین کرفت را بازی کنند، فیلم استریم ماینکرفت از استریمرها تحت عنوان استریمی از بازی Minecraft ، در یوتیوب، توئیچ و آپارات پخش می‌شد.

حالا در ادامه ویدئویی جذاب از استریم ماینکرفت ابولفضل ایکس مستر و استریم ماینکرفت ملینا بلیک را برای شما قرار دادیم که راه و روش اذیت کردن هم‌تیمی‌هایتان را در این بازی نشان می‌دهد.

استریم جدید ملینا بلیک در ماینکرفت

استریم ماینکرفت ملینا بلیک

در ادامه می‌توانید استریمی از بازی Minecraft را ببینید:

ماینکرفت یا همان Minecraft یک بازی ویدیویی سندباکس و جهان باز است که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

این بازی، پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ماینکرفت اولین بار در ماه مه سال ۲۰۰۹ منتشر شد و قبل از انتشار کامل آن در نوامبر ۲۰۱۱، ینس برگنستن توسعه را به دست گرفت.

در ادامه می‌توانید استریمی از بازی Minecraft را ببینید:

ماینکرفت از آن زمان به چندین سیستم عامل دیگر نیز منتقل شده‌است و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه و با داشتن بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر فعال ماهانه، از سال ۲۰۲۰ پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در تمام دوران است. همچنین برخی از افراد این بازی را به عنوان بهترین بازی ویدیویی تاریخ می‌شناسند.

ماینکرفت تاکنون بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است، تا جایی که چندین جایزه را از آن خود کرده و به عنوان یکی از برترین بازی‌های ویدئویی در تمام دوران‌ها معرفی شده است. بازی دوشخصیت اصلی به نام استیو (مذکر) و الکس (مؤنث) دارد که البته بازیکنان می‌توانند پوسته (اسکین) خود را تغییر دهند و پوسته مورد علاقه را طراحی یا دانلود کنند و قرار دهند. البته موجودات دیگری هم وجود دارند که گاهی به‌صورت دشمن، دوست و متعادل ظاهر می‌شوند.

استریم ماینکرفت ابولفضل ایکس مستر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص استریم جدید ملینا بلیک در ماینکرفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *