جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت منتشر شد !

پس از اینکه اعلام شد فیلمی بر اساس دنیای ماینکرفت ساخته می‌شود، روز گذشته، جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت ، به همراه نام بازیگر اصلی فیلم، منتشر شد.

در نوشتار جزئیات فیلم ماینکرفت به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های اقتباسی بر روی یک بازی ویدئویی می‌پردازیم که صبح امروز، اطلاعات تکمیلی فیلم Minecraft تحت عنوان جزئیات اصلی اقتباس فیلم ماینکرفت منتشر شده است.

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر دیسکاوری، روز گذشته، هفتم اپریل 2023، اعلام کردند که تاریخ اکران فیلم اقتباسی ماینکرفت، به سال 2025 موکول شد و جیسون موموا در این اقتباس سینمایی از یک بازی کامپیوتری بسیار محبوب، به عنوان نقش اصلی، بازی می‌کند.

ساخت و آغاز مراحل تولید اولیه‌ی این فیلم، در سال 2016 اعلام شد؛ اما پس از اتفاقات زیادی که برای کارگردانان و مشکلات مالی که برای این پروژه رخ داد، این فیلم تا امروز معلق بود و بلاخره روز گذشته، برادران وارنر اعلام کردند که این پروژه آغاز شده و در سال 2025، اکران می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Minecraft را ببینید:

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت
جزئیات اصلی اقتباس فیلم ماینکرفت

جزئیات فیلم ماینکرفت

شاون لوی، که بیشتر به عنوان کارگردان فیلم Night at the Museum شناخته می‌شود، در ابتدا وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده داشت. با این حال، در نهایت راب مک‌الهنی از It’s Always Sunny در شهرت فیلادلفیا جایگزین او شد، که او نیز در نهایت در سال 2019 پروژه را ترک کرد.

تاکنون اطلاعات زیادی از اینکه این فیلم جه بازیگران دیگری دارد و داستان فیلم چیست منتشر نشده و فقط حضور جیسون موموآ و تاریخ اکران این فیلم، رسماً با انتشار رسیده است.

ماینکرفت چیست؟

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت
ماینکرفت چیست؟

ماینکرفت، یک بازی ویدیویی سندباکس و جهان باز می‌باشد که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

در ماینکرفت، بازیکنان در دنیای سه بعدی تولید شده از نظر رویه و زمینی تقریباً بی‌نهایت را کاوش می‌کنند و ممکن است مواد اولیه، ابزارها و وسایل را کشف یا استخراج کنند که با استفاده از آنها سازه‌های مختلف و متفاوتی بسازند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *