خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V [+ویدیو]

بازی GTA V ، یکی از بازی‌های محبوب کمپانی راک‌استار است که که استراگ‌های جالبی دارد و در ادامه ویدئوی خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V خواهید دید.

پس از اینکه بازی جی تی ای 5 در سال 2013 منتشر شد، با آپدیت‌های فراوانی که عرضه کرد، تا همین امسال دوام آورده و جزو بازی‌هایی می‌باشد که حقایق مخفی خفنی دارد و برخی استریمرها، ایستراگ بازی جی تی ای وی را تحت عنوان حقایق پنهان GTA V در یوتیوب و آپارات به انتشار می‌گذارند.

ویدیوی نکات پنهان بازی GTA 5 که منتشر می‌شود، استریمرهایی را به نمایش می‌گذارد که به دنبال برخی نکات پنهات در این بازی کاوش می‌کنند.

خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V

خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V
ایستراگ بازی جی تی ای وی

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ یا سرقت بزرگ اتومبیل ۵، یا همان Grand Theft Auto V، یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که توسط راک‌استار نورث توسعه یافته و در سال ۲۰۱۳ به‌وسیلهٔ راک‌استار گیمز عرضه شده است. این بازی بعد از اتومبیل‌دزدی بزرگ ۴ (۲۰۰۸) هفتمین مدخل اصلی در مجموعهٔ اتومبیل‌دزدی بزرگ به‌شمار می‌رود.

داستان این بازی در ایالت داستانی سن آندریاس که بر اساس جنوب کالیفرنیا ساخته شده است، جریان دارد. بخش تک‌نفره بازی به داستان سه پروتاگونیست اصلی داستان می‌پردازد؛ سارق بازنشسته بانک مایکل دی سانتا، گانگستر خیابانی فرانکلین کلینتون و فروشنده مواد مخدر و قاچاقچی اسلحه، ترور فیلیپس.

این سه نفر درحالی که تحت فشار یک سازمان فاسد دولتی و جنایتکاران قدرتمند قرار دارند، در حال تلاش برای ارتکاب سرقت هستند. طراحی جهان باز این بازی بازیکنان را قادر می‌سازد تا آزادانه در حومهٔ باز سن آندریاس و شهر داستانی لوس سانتوس که بر اساس لس آنجلس ساخته شده‌است، گشت‌وگذار کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نکات پنهان بازی GTA 5 را ببینید:

حقایق پنهان GTA V

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از انتشارش درآمد ۸۰۰ میلیون دلاری داشت و حدود ۱۱ میلیون نسخه فروخت، که بسیار فراتر از انتظارات بود. ۳ روز پس از انتشار، فروش بازی از یک میلیارد دلار گذشت و عنوان سریعترین فروش یک سرگرمی در تاریخ را برای خود کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *