ویدیو: استریم ماموریت hades heartseeker کالاف دیوتی موبایل

ماموریت hades heartseeker یکی از سخت‌ترین مأموریت‌های کالاف می‌باشد که برخی از استریمرها استریم ماموریت hades heartseeker کالاف دیوتی موبایل را انجام دادند.

چندی پیش، یک مأموریت جدید به کالاف دیوتی اضافه شد که نام آن، hades heartseeker نام دارد و حالا برخی از استریمرها، این مأموریت و نحوه آموزش آن را استریم کردند که با بازتاب‌های متنوعی در فضای رسانه همراه بود.

استریم ماموریت hades heartseeker کالاف دیوتی موبایل

استریم hades heartseeker کالاف موبایل

چالش فصلی CoD Mobile Hades HeartSeeker، یکی از مأموریت‌های چالش برانگیز این فصل 6 است. به‌روزرسانی چالش فصلی منتشر شد و بازیکنان به دنبال آن هستند. چالش فصلی CoD Mobile Hades HeartSeeker اینجاست و تجربه جدید و هیجان انگیزی را برای بازی محبوب موبایل به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

زدن گردونه تمپلار کالاف دیوتی موبایل

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل

همانطور که بازیکنان برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز دیگر آماده می‌شوند، می‌توانند منتظر پاداش‌های فراوان، نبردهای شدید و برنامه‌ای باشند که آنها را در طول فصل درگیر کند. در حین سرمایه‌گذاری، می‌توانند به Shard، Parachute و موارد دیگر دست پیدا کنند.

چالش فصلی Hades HeartSeeker قرار است در 11 جولای آزاد شود و تا 8 آگوست 2023 ادامه خواهد داشت. از نظر جوایز، چالش فصلی Hades HeartSeeker ناامید کننده نیست. بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌ها و رسیدن به نقاط عطف خاص، آیتم‌های انحصاری مانند نقشه‌های اسلحه، شکلک‌ها، کارت‌های تلفن و جذابیت‌ها را به دست آورند.

استریم ماموریت hades heartseeker کالاف دیوتی موبایل
استریم hades heartseeker کالاف موبایل, ویدیوی hades heartseeker در کالاف, ویدیوی ماموریت جدید hades heartseeker

ویدیوی hades heartseeker در کالاف

در ادامه می‌توانید ویدیوی ماموریت جدید hades heartseeker را ببینید:

بسیاری از آیتم‌های کوچک دیگر در راه هستند. ماموریت‌های مربوطه برای موارد خاص هنوز منتشر نشده است. بازیکنان فقط می‌توانند آنها را در روز ثبت رسمی دریافت کنند. این چالش فصلی شما را مجبور می‌کند از LMG انتخابی خود برای تکمیل وظایف مختلف استفاده کنید و کارهای بعدی بر روی استفاده از هادس متمرکز شود.

این چالش فصلی نحوه دریافت ضمیمه امضای جدید برای Hades – Heartseeker خواهد بود. Heartseeker به عنوان یک حسگر ضربان قلب که مستقیماً به هادس متصل است عمل می‌کند. این ضمیمه یک بار قابل گرفتن است. با ترکیب عالی آن، کاربران به تدریج مزیت خود را در چندین مبارزه رقابتی افزایش خواهند داد. علاوه بر ضمیمه امضا، تکمیل تمام وظایف در این چالش 18000 BP XP برای شما به ارمغان می آورد.

استریم hades heartseeker کالاف موبایل

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *