ترجمه ایونت جدید کالاف دیوتی موبایل [+ویدیو]

بازی کالاف دیوتی موبایل ، ایونت‌های زیادی را در طول هر فصل می‌گذارد که در این نوشتار، ترجمه ایونت جدید کالاف دیوتی موبایل را برای شما قرار دادیم.

در هر آپدیت از بازی کال اف دیوتی موبایل یک سری ویژگی‌های جدید به بازی اضافه خواهد شد که به عنوان ایونت جدید کالاف موبایل شناخته می‌شود. در جدیدترین ایونت بازی کالاف دیوتی که به تازگی برای فصل بهار به انتشار رسیده، امکانات جدیدی به این بازی اضافه شده که در ویدئوی ترجمه ایونت جدید Call of Duty Mobile همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه بازی فری فایر و کالاف دیوتی موبایل

ترجمه ایونت جدید کالاف دیوتی موبایل

ندای وظیفه: موبایل یا همان Call of Duty: Mobile، یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای سیستم عامل IOS و Android منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

پس از انتشار این بازی، در هر فصلی که اکتیویژن آپدیتی را عرضه می‌کند، یک ایونت مملو از امکانات و اتفاقات هیجان‌انگیز برای گیمر متشر می‌شود که برای فصل بهار 2023 نیز یک ایونت گذاشته شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی ایونت جدید Call of Duty Mobile را ببینید:

جدیدترین ایونت بازی کالاف دیوتی

در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت پس از انتشار، بازی ندای وظیفه: موبایل به ۲۰ میلیون بار بارگیری رسید و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد حاصل از معاملات خود به‌دست آورد. پس از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌های این بازی به ۱۰۰ میلیون رسید و درآمدش به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به یکی از موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *