سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین بازی های موبایلی برای گربه های خانگی شما

در دوره‌ای هستیم که نه تنها بچه‌ها که گربه‌های خانگی هم به گیم علاقه‌مند شده‌اند. آشنایی با بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها امری واجب شده است.

محتملا زمانی که در اینستاگرام وقت خود را سپری می‌کنید، در قسمت اکسپلورر اینستاگرام، ویدیوهای جالبی از گربه‌ها تماشا کرده باشید که در حال بازی با تبلت و یا گوشی هستند. اگر شما هم گربه نگهداری می‌کنید و می‌خواهید او را سرگرم کنید؛ مطالعه این مقاله بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم تاکنون تجربه استفاده از این برنامه‌ها را داشته‌اید، نظر خود را درباره بهترین بازی موبایل اندروید برای گربه ها با ما به اشتراک بگذارید.

به لطف توسعه مداوم در زمینه فناوری، ابزارهای هوشمند فراگیرتر شده‌اند. اکنون برای نوزادان، افراد نابینا، ناشنوایان و حتی حیوانات نیز در دسترس است. در حال حاضر، وقتی صحبت از آمار استفاده کنندگان از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود حتی حیوانات خانگی شما به عنوان یک مشتری اصلی در نظر گرفته می‌شود، گجت‌های هوشمند نه تنها شما بلکه کل خانواده‌تان را سرگرم می‌کنند و این شامل حیوانات خانگی پشمالوی شما نیز می‌شود.

در این مقاله بهترین انتخاب‌های ما از بهترین بازی های اندروید برای گربه ها خواهد بود که دوستان پشمالو شما را بسیار خوشحال می‌کند. مطمئن شوید که بچه گربه‌های شما این موارد را با پنجه‌های خزدارشان بررسی می‌کند.

بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

بهترین بازی موبایلی برای گربه

بازی‌های گربه‌ها سرگرمی بسیار خوبی برای حیوان خانگی گربه‌های شما هستند، آنها را مشغول نگه می‌دارد و می‌توانید به هر کاری که انجام می‌دهید بدون اینکه آن‌ها وقت شما را بگیرند، ادامه دهید.

به همان اندازه که ما آنها را دوست داریم، گاهی اوقات آنها خسته می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با ما یا کارمان سر و کله بزنند. جدای از آن، با توجه به اینکه ما گربه‌های خود را آنقدر دوست داریم که مایلیم راه‌های بیشتری را طی کنیم و تبلتی را صرفاً برای زمان بازی آنها بخریم.

بازی‌های اندرویدی متعددی برای گربه‌ها وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. گاهی اوقات انتخاب بازی‌های سنتی ماوس و ماهی برای برنامه‌تان بسیار ایمن‌تر است، اما بازی‌های موجود در این لیست مطمئناً گربه‌تان را به همان اندازه سرگرم می‌کنند. اکنون به جزئیات، اعم از امکانات و نکات منفی در بهترین بازی موبایل برای گربه ها در اندروید نگاه خواهیم انداخت.

Cat Fishing 2

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

گربه‌ها، همیشه ماهی‌ها را دوست دارند. گربه‌ها دیوانه ماهی می‌شوند به گونه‌ای که انسان‌ها به دنبال آب می‌روند اما آنها با ماهی بازی می‌کنند یا آن‌را می‌خورند. همیشه بین این دو حالت است.

از آنجایی که دوستداران حیوانات سالم هستیم، نمی‌خواهیم هیچ ماهی فقط برای سرگرم کردن بچه گربه‌هایمان جان خود را فدا کند و همچنین نمی‌خواهیم آشفتگی ماهی‌ها را که توسط شوخی‌های بازیگوش آنها ایجاد می‌شود پاک کنیم، یا هر از چند گاهی برای سرگرم کردن آنها ماهی بخریم.

Cat Fishing 2 یکی از بازی‌های اندرویدی هوشمندانه برای گربه‌ها است که ماهی در حال شنا را در صفحه تبلت یا گوشی شما نشان می‌دهد و لازم نیست هر وقت گربه شما ماهی می‌گیرد امتیاز بگیرد یا اینکه بداند.

این بازی دارای سه دور است که در دور اول یک ماهی وجود دارد که گربه شما می‌تواند صید کند، سپس دور دوم که در آن دو ماهی برای صید وجود دارد و در نهایت برای دور سوم، سه ماهی برای صید وجود دارد. این بازی یک محدودیت زمانی برای هر دور دارد که در آن ماهی از صفحه ناپدید می‌شود. همچنین، در صورتی که گربه شما از بازی خسته شود، برنامه پس از عدم فعالیت 30 ثانیه‌ای، صدای میو را منتشر می‌کند. یا به عبارتی گربه شما را صدا می‌زند.

امکانات:

  • رایگان
  • صدای “میو” را برای جذب گربه منتشر می‌کند

نکات منفی:

  • محدودیت زمانی دارد
  • محدود به سه دور
  • فقط یک نوع برای بازی کردن دارد

Cat Alone 2

بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

گربه تنها 2 دومین نسخه از بازی اصلی خود Cat Alone است. این بار آنها مجموعه‌ای متفاوت از اشیاء را دارند که گربه شما می‌تواند با آنها بازی کند. آنها یک چراغ قرمز، عنکبوت، پر، موش، قاصدک و قطره آب به عنوان اشیاء انتخابی دارند. Cat Alone 2 مانند Cat Alone دارای ویژگی لرزشی است که می توانید برای تقلید از فعالیت‌های واقعی آن را روشن کنید.

این یکی از ساده‌ترین بازی‌های اندروید برای گربه‌ها است. هیچ چیز خاصی وجود ندارد و شبیه بازی با یک صفحه نمایش زنده است. تنها تفاوت این است که می‌توانید این را برای گربه خود تنظیم کنید و از آنها بخواهید که شی مورد نظر خود را برای گرفتن انتخاب کنند.

امکانات:

  • رایگان
  • دارای ویژگی لرزشی است که ممکن است گربه شما را هیجان زده کند
  • دارای مجموعه‌ای متفاوت از اشیاء است که گربه‌ها می‌توانند با آنها بازی کنند

نکات منفی:

  • شما باید به صورت دستی اشیا را انتخاب کنید
  • گیم پلی ساده

Cat Alone

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

گربه تنها نسخه اصلی Cat Alone 2 است. دارای طیف وسیعی از اشیاء است که گربه شما می‌تواند آن‌ها را بگیرد، مانند لیزر اشاره گر، لیدی باگ، انگشت، پرواز، پروانه و سوسک.

دارای 6 مرحله یا سطح مختلف است که گربه شما می‌تواند آنها را شکست دهد و به آن دست یابد. شما می‌توانید انتخاب کنید که گربه شما با کدام شی می‌تواند بازی کند و هر زمان که بچه‌های پشمالو و دوست داشتنی شما حوصله‌شان سر رفت، آن را تغییر دهید.

امکانات:

  • رایگان
  • دارای 6 مرحله است که گربه شما می‌تواند با آن بازی کند
  • نشانگر لیزری دارد که گربه‌ها عاشق آن هستند

نکات منفی:

  • نسخه قدیمی‌تر
  • باید به صورت دستی راه اندازی شود

Mouse

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

وقتی هیچ چیز برای سرگرم کردن گربه شما کارساز نیست، شاید بهترین راهبرد بازی موش و گربه قدیمی باشد. همانطور که می گویند وقتی شک دارید، همیشه به روش قبلی بازگردید.  اگرچه اشتباه ثابت شده است بزرگترین دشمن یا طعمه گربه، موش است.

این برنامه یک ماوس دیجیتالی تا حدی فضای واقعی را به شما ارائه می‌دهد که گربه شما می‌تواند آن را از طریق صفحه تعقیب کند. توصیه می‌کنیم برای این برنامه از تبلت استفاده کنید تا گربه شما از گرفتن موش، لذت کامل ببرد.

امکانات:

  • رایگان
  • نمایش واقعی ماوس
  • گیم پلی کلاسیک گربه و موش
  • محدودیت زمانی بیشتری دارد

نکات منفی:

  • با صفحه نمایش های کوچک خوب کار نمی‌کند
  • فقط “موس” را به عنوان هدف تعقیب و گریز دارد

Pocket Pond

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی موبایلی اندروید برای گربه

حوض جیبی یکی دیگر از برنامه‌های تعقیب ماهی است که هم شما و هم گربه‌یتان می‌توانید در زمانی که هر دو از بازی‌های دیگر خسته می‌شوید، بازی کنید.

Pocket Pond از نظر دیجیتالی کمی پیشرفته‌تر از سایر برنامه‌های تعقیب ماهی است زیرا هر زمان که ماهی حرکت می‌کند، آب موج‌دار را نشان می‌دهد. این کار را کمی واقعی تر از قرار دادن ماهی روی صفحه نمایش می‌کند.

این برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد با حوضچه‌های بازیکنان دیگر نیز تعامل داشته باشید. شما همچنین می‌توانید حوض خود را تزئین کنید. این برنامه نه تنها به گربه‌ها، بلکه برای شما نیز پاسخ می‌دهد، زیرا می‌توانید ماهی‌های موجود در حوضچه‌ای را که تزئین کرده‌اید را پرورش دهید، غذا دهید و با آنها بازی کنید.

امکانات:

  • رایگان
  • صاحبان گربه نیز می‌توانند آن‌را بازی کنند
  • می‌توانید محیط اطراف را اصلاح کنید
  • تعامل فعالی با سایر کاربران دارد

نکات منفی:

  • فقط ماهی را به عنوان هدف خود برای تعقیب دارد

Laser Pointer For Cats

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها

وقتی بازی با یک ماهی دیجیتال کار نمی‌کند، یک لیزر با برنامه کنترل شده را امتحان کنید. این برنامه برای هر والدین گربه که به راحتی با حرکت دادن نشانگر لیزر به اطراف خسته می‌شوند عالی است. Laser Chaser برنامه‌ای است که نقطه قرمزی را نشان می‌دهد که به طور تصادفی حرکت می‌کند تا گربه‌های شما را برای چند دقیقه سرگرم کند. نقطه قرمز کلاسیک خوب قدیمی در میان این بازی‌های اندرویدی برای گربه‌ها ضروری است.

امکانات:

  • رایگان
  • لازم نیست لیزر را به صورت دستی نشانه بگیرید تا کار کند
  • محدودیت زمانی بیشتری دارد

نکات منفی:

  • فقط نشانگر لیزری را به عنوان هدف اصلی خود برای تعقیب دارد

Cat Playground

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند
بهترین بازی های موبایلی اندرویدی برای گربه ها

زمین بازی گربه واقعاً یک زمین بازی اختصاصی برای گربه‌ها است زیرا چندین بازی برای گربه را فقط در یک برنامه ارائه می‌کند. برخی از بازی‌های لیست شده در اینجا و برخی دیگر را گردآوری می‌کند. از میان مواردی که در اینجا لیست شده‌اند، Laser Chase در فهرست بازی‌های گربه‌ای آن‌ها گنجانده شده است که گربه‌های شما می‌توانند در کنار آن بازی کنند.

امکانات:

  • دارای چندین بازی گربه در آن است
  • گرافیک رنگارنگ HD

نکات منفی:

  • رایگان نیست، باید برنامه را بخرید تا بتوانید آن را بازی کنید

Cat Toy

بازی “Cat Toy” یکی دیگر از بازی‌های موبایل مخصوص گربه‌ها است. شما فقط باید این بازی را باز کنید و گربه خود را با گوشی یا تبلت تنها بگذارید. حیوان خانگی شما با بازی و تعقیب اسباب‌بازی‌ها بسیار سرگرم می‌شود و هر بار می‌تواند اسباب‌بازی مورد علاقه خود را انتخاب کند و به سراغ شکار کردن آن برود.

این بازی دارای شش اسباب‌بازی مختلف است که می‌توانید سرعت آن‌ها را تنظیم کنید و بهترین سرعت را برای گربه خود پیدا کنید. همچنین، به طور تصادفی حیوان خانگی شما نمی‌تواند از بازی خارج شود و برای بازگشت به صفحه اصلی، باید دکمه صفحه را بالا بکشید که گربه شما نمی‌تواند آن را به راحتی انجام دهد.

لطفا توجه داشته باشید که این بازی برای سرگرمی گربه‌ها طراحی شده است و شما نیز می‌توانید از تماشای فعالیت و سرگرمی گربه خود لذت ببرید.

بهترین بازی های موبایلی که فقط گربه ها می‌ توانند بازی کنند از نگاه ChatGPT

با توجه به محدودیت موضوعی که تنها گربه‌ها قادر به بازی کردن هستند، لازم است توجه داشته باشید که گربه‌ها درک مفهوم بازی موبایلی و توانایی بازی کردن آن را ندارند. گربه‌ها بیشتر به بازی‌های فیزیکی مانند بازی با توپ‌ها، چوبک و اسباب‌بازی‌های مشابه علاقه دارند. اما به هر حال، در زیر چند بازی موبایلی طنزآمیز و خلاقانه را برای شما معرفی می‌کنم:

  • “Cat Fishing” – این بازی ساده و جذاب برای گربه‌ها طراحی شده است. در این بازی، تصاویر حرکتی از ماهی‌ها روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان داده می‌شود و گربه‌ها با دست خود آن‌ها را شکار می‌کنند.
  • “JitterBug” – این بازی شامل حشرات و حرکت‌های آن‌ها است که به گربه‌ها مهیج و جذاب می‌آید. با حرکت و لمس صفحه نمایش، گربه‌ها می‌توانند حشرات را شکار کنند.
  • “Catch the Mouse” – این بازی یک بازی ساده با ماوس است که به گربه‌ها اجازه می‌دهد آن را شکار کنند. با حرکت انگشت خود روی صفحه نمایش، گربه‌ها می‌توانند به موش دسترسی پیدا کنند و آن را شکار کنند.

لطفا توجه داشته باشید که این بازی‌ها بیشتر به منظور سرگرمی و طنزآمیز برای صاحبان گربه‌ها طراحی شده‌اند و گربه‌ها به صورت واقعی نمی‌توانند بازی کنند. این جوابی بود که چت جی پی تی به ما داد. اما ما برای شما بازی هایی برای گربه‌تان معرفی کردیم و روی هوش مصنوعی را کم کردیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های موبایلی برای گربه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

سوالات متداول

آیا صفحه نمایش گوشی برای گربه ها قابل مشاهده است؟

گربه ها در طیف سبز قرمز کور رنگ هستند و می‌توانند رنگ‌های آبی را به وضوح ببینند. بنابراین گربه‌ها قطعاً می‌توانند اشیا را روی صفحه نمایش ببینند، هرچند در رنگ آبی.

چرا گربه من با گوشی من بازی می‌کند؟

صفحه نمایش گوشی و صدایی که از آن ایجاد می‌شود کنجکاوی گربه شما را برمی‌انگیزد. همچنین می‌تواند نشانه این باشد که دوست حیوان خانگی شما توجه شما را می‌طلبد یا فقط می‌خواهد بازی کند.


One thought on “سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین بازی های موبایلی برای گربه های خانگی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *