بهترین بازی های سندباکس تاریخ ؛ برای کامپیوتر، موبایل، پلی‌استیشن و ایکس باکس

با وجود تعداد بسیار زیادی از بازی‌های سندباکس، امروز قصد داریم تا لیستی از بهترین بازی های سندباکس تاریخ را به شما ارائه دهیم.

امروزه تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها در ژانر سندباکس عرضه شده و لیست بهترین بازی های تاریخ سندباکس را بزرگتر می‌کنند. حتی بازی‌هایی که به طور ذاتی سندباکس نیستند نیز تلاش می‌کنند تا امکانات سندباکس را نیز به آن‌ها اضافه کرده و این ژانر را در بازی‌ها تزریق کنند.

بهترین بازی های سندباکس تاریخ موبایل، کامپیوتر و کنسول

بازی سندباکس چیست ؟

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های سندباکس تاریخ موبایل، کامپیوتر و کنسول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ

بازی‌های ژانر سندباکس تمرکز اصلی خود را بر روی خلق و آزادی عمل در گیم‌پلی می‌گذارند. گیم پلی به شدت غیرخطی (Nonlinear Gameplay) دنبال شده و حتی دسترسی کامل از ابتدا به محیط بازی جزو ویژگی‌های طراحی محیط غیرخطی (Nonlinear Environment) این بازی‌ها است.

محبوبیت  بهترین بازی های سندباکس برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل، انتخاب تنها چند مورد به عنوان بهترین بازی های تاریخ سندباکس امری بسیار دشوار است. ما نیز تلاش کرده‌ایم تا بهترین بازی های تاریخ سندباکس را به نحوری انتخاب کنیم تا مورد پسند اکثر سلیقه‌ها باشد. در ادامه می‌توانید با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های سندباکس برای کامپیوتر و موبایل و کنسول را به شما معرفی کنیم.

Elden Ring

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی سندباکس PS5

ما هیدتاکا میازاکی را می‌شناسیم؛ او سازنده بازی‌های بسیار بزرگی همچون Dark Souls و یا Bloodborn است. از سوی دیگر، جورج آر آر مارتین نویسنده کتاب‌های مشهور از جمله نغمه آتش و یخ (بازی تاج و تخت) بوده است که مهارت بسیار زیادی در نوشتن داستان‌های تاریخی و فانتزی دارد. اکنون همکاری آن‌ها باعث به وجود آمدن یکی از بهترین بازی های سندباکس PS5 و کامپیوتر و ایکس باکس شده است.

هنگامی که خبر از همکاری هیدتاکا میازاکی و جورج آر آر مارتین برای ساخت بازی جدیدی به نام Elden Ring شد، تمام طرفداران باور داشتند که این بازی، بهترین بازی های سندباکس PS5 خواهد شد. بازی Elden Ring بازیکنان را به جهانی فانتزی و عظیم خواهد برد که می‌توانند داستان خود را در این جهان، شکل دهند. این بازی در ژانر اکشن و RPG ساخته شده است و یکی از بهترین بازی های ژاپنی 2022 و 2021 نیز محسوب می‌شود. المان‌های جهان باز و سندباکس که در این باز تعبیه شده‌اند، باعث می‌شوند تا آن را جزو بهترین بازی های سندباکس برای کامپیوتر و کنسول محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی های سندباکس PS4

عده زیادی قسمت سوم بازی ویچر را بهترین بازی سندباکس PS4 می‌نامند. البته که این بازی جزو بهترین بازی های نقش آفرینی نیز محسوب می‌شود. این بازی شما را به جهانی بسیار عظیم و فانتزی، با تاریخی غنی می‌برد. با هیولاها بجنگید، وارد داستان‌های حماسی و یا حتی درام شوید و عشق خود را در این بازی بیابید!

بازی The Witcher 3: Wild Hunt اختیار عمل بسیار زیادی به شما می‌دهد. این اختیار عمل به حدی است که هر تصمیم شما، می‌تواند زندگی عده زیادی را تغییر دهد. می‌توان گفت که هر نبرد، نه تنها لحظه‌ای اکشن، بلکه راهی برای آشنایی با مردم جدید و داستان‌های آن‌ها است. بی‌شک بازی The Witcher 3: Wild Hunt را می‌توان جزو بهترین بازی های سندباکس PS4 نامید.

بیشتر بخوانید:

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, دانلود بازی های سندباکس برای کامپیوتر

بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild جزو بازی‌هایی است که هنگام دانلود بازی های سندباکس برای کامپیوتر نمی‌توانید نام آن را فراموش کنید. البته لازم به ذکر است که این بازی انحصاری نینتندو می‌باشد؛ با این حال، شما می‌توانید با استفاده از شبیه سازی، در هنگام دانلود بازی های سندباکس برای کامپیوتر به دانلود بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild نیز بپردازید.

تقریباً هر امکاناتی که مربوط به یک بازی سندباکس می‌شود در این بازی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که بازی Breath of the Wild 2 نیز به زودی و به عنوان یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 منتشر خواهد شد. این بازی می‌تواند باری دیگر موفقیت قسمت اول را تکرار کرده و به عنوان بهترین بازی سندباکس تاریخ بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

Fallout: New Vegas

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی تاریخ سندباکس

بازی Fallout: New Vegas یکی از بهترین بازی‌های مجموعه Fallout، و بهترین بازی سندباکس PS4 است. این بازی اختیار عمل بسیار زیادی به شما می‌دهد. در هنگام آغاز بازی، شما یکی از بی‌شمار بازماندگان در این جهان هستید. اکنون باید تصمیم بگیرید تا قصد شما از زندگی چیست؟

می‌توانید خوب و مهربان باشید و یا غرق در شرارت شوید! هرچه که بخواهید،‌ در بازی Fallout: New Vegas  وجود دارد. از سکانس‌های طنز تلخ، تا داستان‌هایی بسیار احساسی و زیبا که شما از آن‌ها لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

Sleeping Dogs

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی های تاریخ سندباکس

هیچکس حتی تصور نمی‌کرد که Sleeping Dogs بتواند تبدیل به یکی از هترین بازی های تاریخ سندباکس شود. با این حال، بازی Sleeping Dogs در کمال ناباوری و با وجود شهرت کم، تبدیل به بهترین بازی سندباکس برای کامپیوتر شد. مبارزات اکشن این بازی بسیار کامل هستند. همچنین داستانی زیبا به همراه جهان باز، این بازی را تبدیل به بهترین بازی سندباکس برای کامپیوتر کرد.

بیشتر بخوانید:

Grand Theft Auto 5

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی سندباکس PS5

راک استار بازی Grand Theft Auto 5 را طوری ساخت که بتواند برای مدت زیادی بازیکنان را سرگرم کند. اکنون بیش از یک دهه از انتشار این بازی می‌گذرد و با وجود ساخته نشدن قسمت ششم این بازی، همچنان طرفداران از تجربه قسمت پنجم لذت می‌برند.

حتی با در نظر نگرفتن داستان اصلی و بخش آنلاین، بازی GTA 5 می‌تواند ساعت‌ها با ماموریت‌های جانبی شما را سرگرم کند. همچنین این بازی بهترین بازی سندباکس برای کامپیوتر است زیرا شما می‌توانید در کامپیوتر، از هزاران ماد مختلف در این بازی استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که با وجود انتشار نسخه نسل نهمی GTA V، اکنون بازی GTA 5 یکی از بهترین بازی های سندباکس PS5 نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Assassin’s Creed Origins

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی تاریخ سندباکس

هنگامی که بازی Assassin’s Creed Origins از سری بازی‌های Assassin’s Creed منتشر شد، تبدیل به بهترین بازی های سندباکس PS4 در این مجموعه شد. نقشه این بازی به قدری بزرگ است که یک بازیکن معمولی، حتی به بیش از یک سال زمان نیاز دارد تا تمام نقاط آن را بگردد.

در این بازی باری دیگر در قامت یکی از اساسین‌ها قرار می‌گیرد. البته که این بار شما این قابلیت دارید تا شخصیت خود را تغییر داده و به صورت شخصی سازی شده بازی کنید. همچنین لازم به ذکر است که مکان این بازی در کشور مصر جریان دارد. بدون شک این بازی بهترین بازی سندباکس برای کامپیوتر و کنسول‌ها از مجموعه Assassin’s Creed  است.

بیشتر بخوانید:

Grand Theft Auto: San Andreas

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی سندباکس تاریخ

هنگامی که مادها استفاده کمی در بازی‌ها داشتند، Grand Theft Auto: San Andreas آغاز استفاده از مادها بود. احتمالاً شما نیز هنگام دانلود بازی های سندباکس برای کامپیوتر به دنبال این بازی باشید تا با استفاده از بی‌شمار ماد که برای این بازی ساخته شده است، در قامت بتمن و سوپرمن در شهر قدم بگذارید!

بیشتر بخوانید:

Assassin’s Creed 2

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, دانلود بازی های سندباکس برای کامپیوتر

شاید Assassin’s Creed 2 به نسبت دیگر بازی‌های سندباکس اماکانت کمتری را در اختیار شما قرار دهد؛ با این حال، این بازی نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های سندباکس ایکس باکس شناخته می‌شود. این بازی با وجود قابلیت‌های آزادانه کم، همچنان بسیار جذاب است و لیاقت حضور در لیست بهترین بازی های سندباکس ایکس باکس را دارد.

این بازی بسیار خلاقانه ساخته شده است. شما می‌توانید در این بازی به طور همزمان در دنیای مدرن حضور داشته و سپس تمام کشور ایتالیا را در زمان اساسین‌ها مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

Hitman

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی تاریخ سندباکس

Hitman منحصر به فردترین بازی در لیست بهترین بازی های سندباکس ایکس باکس است. درواقع این بازی از نظر تئوری سندباکس نیست و آزادی شما تنها به ماموریت‌های از پیش تعیین شده محدود می‌شود. با این حال، تقریباً شما می‌توانید به هر مکانی از نقشه بازی که قصد داشته باشید رفته و هر ماموریت را به شیوه خودتان به اتمام برسانید.

همچنین لازم به ذکر است که تعداد بسیار زیاد سلاح‌های این بازی، به میزان سندباکس بودن و آزادی عمل آن می‌افزاید. بازی Hitman یکی از بهترین بازی های اکشن کامپیوتر نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Marvel’s Spider-Man

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی های سندباکس PS4

تاکنون اکثر بازی‌هایی که براساس مرد عنکبوتی ساخته شده‌اند ویژگی‌های سندباکس را دارا بودند. با این حال، تاکنون هیچ بازی‌ای از مرد عنکبوتی به اندازه Marvel’s Spider-Man آزادی عمل را به شما هدیه نمی‌دهد. این بازی یکی از بهترین بازی سندباکس PS4 است و شما می‌توانید همانند مرد عنکبوتی واقعی، در تمام سطح شهر پرسه زده و هر کاری که علاقه دارید انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که دومین قسمت این بازی نیز بزوی منتشر شده و بهترین بازی سندباکس PS5 نام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

Assassin’s Creed 4: Black Flag

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی های سندباکس برای کامپیوتر

اگر به دزدان دریایی علاقه دارید، می‌توانید به جای تبدیل شدن به یک دزد دریایی واقعی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag را تجربه کنید. این بازی شما را در قالب یک دزد دریایی بزرگ قرار داده و در دریا رها می‌کند. شما می‌توانید به هر نقطه از نقشه که دوست دارید سفر کنید. البته که در همین حین باید به دنبال قطعات آنیموس نیز باشید.

شما می‌توانید موجودات دریایی را شکار کرده و یا به کشتی‌ها حمله کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا هر زمان که قصد داشته باشید در اقیانوس شیرجه زده و شنا کنید! بدون شک این بازی بهترین بازی سندباکس تاریخ است که در رابطه با دزدان دریایی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

Red Dead Redemption

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی سندباکس PS4

هنگامی که از دزد دریایی بودن خسته شدید، کافی است تا وارد بازی Red Dead Redemption شده و تبدیل به یک کابوی قانون شکن در آمریکا شوید. این بار به دوران کهن آمریکا و زمان کابوی‌ها در غرب سفر می‌کنید و در قالب جان مارستون دنیا را خواهید گشت.

در این بازی، شما نیازی به جستجو برای ماجراجویی ندارید. در عوض، ماجراجویی‌ها خودشان به سراغ شما خواهند آمد. پس کافی است تا بازی Red Dead Redemption را در کامپیوتر را کنسول خود نصب کرده و تجربه آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Terraria

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بهترین بازی سندباکس اندروید

همچنان یک بازی دو بعدی و پیکسلی امکان تبدیل شدن به یک بازی سندباکس برای ایفون را دارد. البته که این بازی در ابتدا برای کامپیوتر ساخته شده بود اما امروزه شما می‌توانید برای دانلود بازی های سندباکس برای اندروید و آیفون بازی Terraria را امتحان نمایید.

این بازی یک بازی بقا و ساخت و ساز است. در این بازی سندباکس برای ایفون شما می‌توانید با استفاده از منابعی که به دست می‌آورید، هر بنایی که قصد دارید را بسازید. همچنین موجودات فانتزی و جذاب زیادی در این بازی سندباکس برای ایفون وجود دارند که شما می‌توانید به نبرد با آن‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Minecraft

بهترین بازی های سندباکس تاریخ
بهترین بازی های سندباکس تاریخ, بازی سندباکس برای ایفون

بدون شک نمی‌توانیم بدون نام بردن از بهترین بازی سندباکس تاریخ این فهرست را به اتمام برسانیم. Minecraft نام یک بازی سندباکس است که به طور کامل هیچ هدفی ندارد. شما در جهانی کاملاً نا آشنا چشم‌های خود را باز کرده و وارد یک ماجراجویی بی‌انتها خواهید شد.

با وجود انتشار اولین نسخه از بازی Minecraft، همچنان شما می‌توانید برای دانلود بازی های سندباکس برای اندروید نیز به این بازی رجوع کنید. کافی است تا یک بار وارد بازی Minecraft شده و شما تا زمانی که به هدف واقعی خود نرسیدید از آن خارج نخواهید شد. بازی Minecraft بهترین بازی تاریخ سندباکس محسوب می‌شود. همچنین این بازی یکی از بهترین بازی های بقا و نجات 2022 در تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های سندباکس تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های سندباکس تاریخ

بازی های سندباکس به چه شکل هستند؟

بازی‌های سندباکس به بازی‌هایی گفته می‌شود که به جای یک روند از پیش برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله، آزادی عمل را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید بازی را به شکلی که دوست دارید به پیش ببرید.

بهترین بازی سندباکس اندروید کدام بازی است؟

بازی Minecraft برای اولین بار برای کامپیوتر ساخته شد. با این حال، با وجود یک نسخه اندروید، این بازی می‌تواند بهترین بازی سندباکس اندروید نام بگیرد.


One thought on “بهترین بازی های سندباکس تاریخ ؛ برای کامپیوتر، موبایل، پلی‌استیشن و ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *