ببینید: استریم خرید اسکین مارا گربه ای کالاف

مارا گربه، یک اسکین پولی در کالاف بود که روز گذشته، در یکی ویدئوی از استریمرهای ایرانی، استریم خرید اسکین مارا گربه ای کالاف به انتشار رسید.

مارا، یکی از سرسخت‌ترین و پرطرفدارترین کارکترهای کالاف دیوتی آنلاین است که با اسکین‌های مختلفی می‌توان آن را خرید. حالا در یک ویدئو که در یوتیوب وایرال شده، خرید اسکین این شخصیت توضیح داده می‌شود.

استریم خرید اسکین مارا گربه ای کالاف

خرید مارا گربه در کالاف

مارا، در بازی کالاف دیوتی، یک شهروند ونزوئلایی است در 15 سالگی به یکی از افراد سیا تبدیل شد. او اطلاعاتی را برای ایالات متحده فراهم کرد تا عملیات‌های مخفی را در داخل کشور علیه سلول‌های خواب AQ راه اندازی کند. در ادامه داوطلب آموزش SOF در ایالات متحده شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی

ویدیوی فول گردونه بی وای لجند

مارا یک شخصیت Warcom از جناح ائتلاف می‌باشد که در Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone حضور پیدا کرده است. Mara با فصل اول به عنوان بخشی از Battle Pass منتشر شد.

خرید مارا گربه در کالاف

در ادامه می‌توانید ویدیوی خرید اسکین گربه مارا را ببینید:

مارا همچنین در Call of Duty: Mobile ظاهر می‌شود و به عنوان بخشی از فصل 10 The Hunt Battle Pass اضافه شد. مارا همچنین نقش برجسته‌ای به عنوان اپراتور ائتلاف متحد ضد تروریسم دارد. اسکین گربه‌ای اوف از بهترین اسکین‌های بازی کالاف می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

کالاف دیوتی وارزون موبایل

چیت بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل

مارا در مدتی کوتاه برای آموزش نیروهای ویژه ایالات متحده داوطلب شد. او به کار برای سیا ادامه داد و عملیات مخفیانه را انجام داد تا اینکه از او برای پیوستن به واحد Warcom در ائتلاف دعوت شد.

خریدن بهترین اسکین مارا

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

دیدگاه شما در خصوص استریم خرید اسکین مارا گربه ای کالاف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *