بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن ؛ بازی های جدید PS Now

سونی مدتی پیش فهرستی از بازی‌های ماه ژوئن در سرویس PlayStation Now را به ارائه گذاشت است که در آن بازی های پرطرفدار هم چشم می‌خورد. در ادامه با نوشتار بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن همراه فیگار باشید.

مانند سرویس اشتراکی Xbox Game Pass، شرکت سونی مدت زیادی است که برای جلب توجه بازیکنان و همچنین برای گسترش دادن خدمات PlayStation، سرویس اشتراکی خود با نام PlayStation Now درست کرده است و هر ماه بازی های متنوع و مختلفی را به پلی استیشن ناو اضافه میکند. تعداد اشتراک های PlayStation Now در یک سال گذشته دو برابر شوده است و طبق اخرین گزارشات، به بیش از سه میلیون مشترک هم رسیده است.

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن

بازی های جدید PS Now

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن ؛ معرفی بازی های PlayStation Now
بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن ؛ معرفی بازی های PlayStation Now

سونی فهرستی از بازی‌های جدید PlayStation Now را رونمایی کرده است که در این فهرست 7 بازی به چشم میخورد. محبوب‌ترین این بازی The Witcher 3: Wild Hunt  نام دارد. عنوانی که به لطف گیم‌پلی جذاب، جهان وسیع و داستان فوق العاده توانست لقب یکی از بزرگ‌ترین و بهترین آثار نسل هشتم را به خود اختصاص دهد.

شرکت SEGA چهار بازی به نام‌های Team Sonic Racing و Sonic Mania و Sonic Forces و Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown را به سرویس اشتراکی PlayStation Now اضافه می‌کند. این بازی ها قرار است برای همیشه در دسترس بازیکنان قرار بگیرند. بازی Car Mechanic Simulator که ششمین بازی این فهرست است که حدود چهار سال از انتشار آن می‌گذرد. و اخرین بازی در این لیست بازی Slay the Spire است که نسخه نهایی این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹  توسط شرکت Mega Crit Games و شرکت Humble Bundle منتشر شده است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۱ ؛ موبایل گیمینگ در اوج خود (قسمت ۳)

بهترین بازی های 2021 برای موبایل ؛ موبایل گیمینگ در اوج خود! (قسمت 2)

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2021 ؛ موبایل گیمینگ در اوج خود!


اشتراک سرویس PlayStation Now در حال حاضر با قیمت‌های ۹.۹۹ ماهانه و ۵۹.۹۹ سالانه دلار به فروش می‌رسد. همچنین، PS Now در واقع هیچ ارتباطی با پلی‌استیشن پلاس ندارد و هر دو سرویس قابلیت‌های منحصر به فردی را برای کاربران پلی‌استیشن به ارمغان می‌آورند. به بیان دقیق‌تر، سرویس پلی‌استیشن پلاس اجازه‌ی دسترسی به حالت چندنفره‌ی بازی‌ها را می‌دهد و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی نیز هر ماه عناوین رایگانی را تقدیم مشترکان آن می‌کند. البته، بازیکنان می‌توانند عناوین آنلاین حاضر در پلی‌استیشن ناو را بدون نیاز به اشتراک پلاس اجرا و تجربه کنند.

که این عناوین از روز سه‌شنبه، یازدهم خرداد ماه (مصادف با یکم ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی) به سرویس مذکور اضافه می‌شوند.

 فهرست اسامی بازی‌های ماه ژوئن سرویس PlayStation Now

  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Team Sonic Racing
  • Sonic Mania
  • Sonic Forces
  • Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown
  • Car Mechanic Simulator
  • Slay the Spire

کلام آخر : بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن

اگر جزء کاربران این سرویس هستید، بازی‌های Star Wars: Squadrons و Operation: Tango و Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown  از، یازدهم خرداد ماه (یکم ژوئن سال ۲۰۲۱) به صورت رایگان عرضه شده است و تا روز چهاردهم تیر ماه (پنجم ماه جولای) فرصت دارید این عناوین را به حساب کاربری خود اضافه کنید.


بیشتر بخوانید: پرفروش ترین بازی های امریکا در ماه آوریل ؛ پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا


نظرتان درباره بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن چیست؟ به نظر شما چه بازی های دیگری باید به PlayStation Now اضافه شود؟ شما در این بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه ژوئن چه بازی را ترجیح می‌دهید؟

نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگدارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *