همنواز

پرفروش‌ترین بازی تاریخ: مجموع فروش ماینکرفت از 300 میلیون نسخه عبور کرد

در جریان رویداد «Minecraft Live 2023»، استودیو «Mojang» اعلام کرد که مجموع فروش ماینکرفت به تازگی از مرز 300 میلیون نسخه گذشته است.

این خبر در حالی اعلام شده است که کمپانی «Mojang»، خودش را برای جشن 15 سالگی «Minecraft» در سال 2024 آماده‌سازی می‌کند. فروش 300 میلیون نسخه، یک دستاورد بسیار قابل توجه برای بازی محبوب «Minecraft» است که توسط بازیکنان در سراسر جهان تحقق یافته است. این عدد برای بازی «Minecraft» موقعیتی منحصر به فرد به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدئویی را تثبیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: دو بسته الحاقی جدید ماینکرفت معرفی شدند

پرفروش‌ترین بازی تاریخ: مجموع فروش ماینکرفت از 300 میلیون نسخه عبور کرد

در جریان رویداد «Minecraft Live 2023»، اعلام شد که این بازی، در ماه مه سال 2024 (اردیبهشت/خرداد 1403)، جشن 15 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. «هلن چیانگ»، رئیس استودیو «Mojang»، در این رویداد، اعلام کرد:

با نزدیک شدن به پانزدهمین سالگرد بازی «Minecraft»، ما با بیش از 300 میلیون نسخه فروش، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران باقی می‌ماند. این یک مرحله بزرگ است که در اولین روزهای شروع به کار ما، کسی نمی‌توانست تصور کند. جامعه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان «Minecraft»، این بازی را به شکل فعلی و آینده‌ای که در پیش دارد، خواهند ساخت. ما برای به اشتراک گذاری محتوا و تجربیات جدید بازی «Minecraft» در سال‌های آینده بسیار هیجان زده هستیم.

مجموع فروش ماینکرفت

استودیو «Mojang»، در آمارهای اخیر خود اعلام کرده بود که فروش بازی Minecraft ، از 238 میلیون نسخه در آوریل 2021 عبور کرده است. از آن زمان، اطلاعات بیشتری درباره فروش این بازی منتشر نشده بود.

اخیراً اعلام شد که «Minecraft Dungeons» به بیش از 25 میلیون بازیکن دسترسی یافته است. علاوه بر این، در جریان این رویداد، دو بسته‌الحاقی جدید برای این بازی معرفی شدند. یکی از آن‌ها با محوریت دنیای «جنگ ستارگان» و دیگری با محوریت سیاره زمین و هدف‌های آموزشی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *