ویدیو: اطلاعات کلی درباره بازی ماینکرفت لجندز ! [+فیلم]

به تازگی، اطلاعات کلی درباره بازی ماینکرفت لجندز منتشر شد که برخی از استریمرها از آن بسیار حمایت کردند و توضیحاتی را برای طرفداران ارائه دادند.

به تازگی، پس از اعلام تاریخ انتشار بازی ماینکرفت لجندز ، اطلاعات بازی ماینکرفت لجندز فاش شد و برخی استریمرها، جزئیات تکمیلی ماینکرفت لجندز را در قابل یک ویدئو جدید به انتشار رساندند. روز گذشته، بسیاری از خبرگزاری‌ها، درباره بازی Minecraft Legends اطلاعاتی را به انتشار گذاشتند و برخی دیگر، اطلاعات جالبی را از عرضه این بازی منتشر کردند.

اطلاعات کلی درباره بازی ماینکرفت لجندز

اطلاعات کلی درباره بازی ماینکرفت لجندز
اطلاعات بازی ماینکرفت لجندز

Minecraft Legends، یک بازی ویدئویی اکشن، استراتژی است که توسط Mojang Studios و Blackbird Interactive توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. اسپین آف بازی سندباکس Minecraft در سال 2011، این بازی برای Nintendo Switch ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Windows ، Xbox One و Xbox Series X/S در 18 اپریل 2023 منتشر شد.

Minecraft Legends یک بازی ویدئویی استراتژی اکشن است که عناصر استراتژیک در هسته خود دارد و مکانیک‌هایی الهام گرفته از بازی‌های اکشن را به انتشار می‌گذارد. این بازی از منظر سوم شخص بررسی می‌شود و دارای ویژگی های چند نفره تعاونی و رقابتی نیز است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی جزئیات تکمیلی ماینکرفت لجندز را ببینید:

درباره بازی Minecraft Legends

ماینکرافت ماین کرافت

ماینکرافت لجندز, ماینکرافت ماین کرافت
ماینکرافت لجندز

بازی Minecraft Legends در دنیای Minecraft در طول تهاجم Piglins از Nether اتفاق می‌افتد. در حالی که Nether فساد خود را در سراسر جهان گسترش می‌دهد، بازیکن بنر خود را می‌آورد تا اوورلد را نجات دهد و اوباش خود را برای کمک به دفاع از خانه خود گرد هم بیاورد.

بازی Minecraft Legends در سال 2018 شروع به توسعه کرد. بازی در نمایشگاه Xbox و Bethesda Games در 12 ژوئن 2022 اعلام شد. پس از نمایش، یک تریلر در کانال YouTube Minecraft، پلتفرم‌های اضافی تأیید شدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *