استودیو Turn 10 زمان انتشار به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport را اعلام کرد

استودیو Turn 10 اطلاعات بیشتری درباره به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport منتشر کرده که محتوای تازه‌ای را به آن اضافه می‌کند.

به زودی بازی Forza Motorsport در نیمه ماه نوامبر یک آپدیت جدید دریافت می‌کند که این بروزرسانی بیش از 200 مشکل کوچک و بزرگ بازی را حل می‌کند و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های بازی فورزا موتوراسپورت خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport

بازی Forza Motorsport چند هفته پیش برای بازیکن‌ها در دسترس قرار گرفت و حالا تمام توجه استودیو Turn 10 به پشتیبانی از این شبیه‌ساز رانندگی متمرکز شده است. استودیو ترن 10 اعلام کرده که آپدیت 2 بازی فورزا موتوراسپورت قرار است مسیر Yas Marina را اضافه کند. علاوه بر این، بیش از 200 مشکل که در بازی وجود داشت، در حال حل شدن است که این موارد توسط گیمرها گزارش شده و می‌تواند بر بهبود عملکرد بازی و تقویت گیم پلی تاثیر مثبت بگذارد.

به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport
به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport

بازی Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از سری فورزا موتوراسپورت در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و سرویس گیم پس قرار گرفته است. فورزا موتوراسپورت دارای بیش از 500 خودرو برای انتخاب و 20 مکان برای مسابقه است و امکان رانندگی در مسیرها و پیست‌های بسته با خودروهای واقعی را فراهم می‌کند. در بررسی‌های انجام شده این بازی توانست امتیاز 9 از 10 را کسب کند که نشان دهنده گیم‌پلی قدرتمند آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی جدید بازی Forza Motorsport چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *