اینسامنیاک گیمز اعلام کرد داستان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man در یک جهان مشترک اتفاق می‌افتد

یکی از کارگردان‌های بازی اسپایدر من تایید کرد که داستان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man در یک جهان مشترک اتفاق خواهد افتاد.

در مصاحبه با کانال یوتیوبی Kinda Funny Games، برایان اینتیهار اعلام کرد که Wolverine و Spider-Man در “زمین ۱۰۴۸” روایت می‌شوند. گویا طرفداران زیادی از اینتیهار سؤال کردند که چرا در نسخه دوم بازی Spider-Man شاهد حضور ولورین نبودیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

احتمالا بسته الحاقی جدید بازی مرد عنکبوتی 2 میزبان شخصیت دردویل خواهد بود


داستان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man

با توجه به تأیید برایان اینتیهار، کارگردان خلاق در استودیو Insomniac Games و بازی‌های Spider-Man، هر دو بازی Marvel’s Wolverine و Marvel’s Spider-Man در یک جهان مشترک قرار گرفته‌اند و همه آن‌ها در دنیای شماره ۱۰۴۸ وجود دارند. این نشان می‌دهد که داستان‌ها و رویدادهای این دو بازی در همان دنیا و در یک زمان اتفاق می‌افتند.

داستان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man
داستان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man

شماره ۱۰۴۸ عددی است که برای تعیین این جهان میان کل دنیاهای موجود در عالم مارول استفاده می‌شود. در حال حاضر، در بازی Marvel’s Spider-Man 2 هیچ دیدار مستقیم بین اسپایدرمن و ولورین مشاهده نشده است.

با این حال وجود لباسی برای مایلز مورالز که از یونیفرم ولورین الهام گرفته شده، نشان دهنده وجود ارتباطات میان بازی‌ های Wolverine و Spider-Man خواهد بود. قبل از این خبر، می‌توانستیم این کار را به عنوان بخشی از تبلیغات برای بازی بعدی تلقی کنیم تا زمانی که شواهدی برای زندگی این شخصیت‌ها در یک دنیای مشترک یا برخورد آنها با یکدیگر وجود داشته باشد.

بر اساس توضیحات اینتیهار، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دیدار ولورین با دیگر شخصیت‌ها ارائه نشده است و مشخص نیست که آیا راه شخصیت‌های دنیای ۱۰۴۸ به هم برخورد می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی روایت مشترک بازی‌ های Wolverine و Spider-Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *