بازی The Expanse: A Telltale Series به زودی در فروشگاه استیم قرار خواهد گرفت

طبق اعلام رسمی شرکت «تل‌تیل گیمز»، نسخه «PC» بازی The Expanse: A Telltale Series ، به زودی در فروشگاه «استیم» نیز قرار خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد که نسخه پی‌سی بازی جدید The Expanse ، به‌زودی از انحصار فروشگاه «اپیک گیمز» خارج شده و برای «استیم» نیز عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی The Expanse: A Telltale Series در استیم

استودیوهای «تل‌تیل گیمز» و «دک ناین»، با عرضه قسمت پنجم و آخر این بازی در ماه سپتامبر (شهریور/مهر)، پرونده بازی را بستند. حالا چندی پیش، صفحه رسمی این بازی در فروشگاه «استیم» راه‌اندازی شد که نشان می‌دهد بازی وسعت ، از سمت این فروشگاه نیز در دسترس است. زمان دقیق عرضه بازی The Expanse برای «استیم» مشخص نیست و تنها از عبارت به‌زودی در صفحه رسمی این بازی، استفاده شده.

بازی The Expanse: A Telltale Series
بازی The Expanse: A Telltale Series

در حال حاضر، The Expanse: A Telltale Series برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین در پاییز امسال، یک اپیزود اضافی با محوریت شخصیت «کریسین آواسارالا» برای این بازی منتشر خواهد شد.

The Expanse، اولین بازی شرکت «تل‌تیل» پس از بازگشایی دوباره آن بود. این استودیو، همچنین در حال توسعه بازی «The Wolf Among Us 2» است. اگرچه گفته می‌شود که این بازی با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده و «تل‌تیل» این بازی را تا اطلاع ثانوی، عقب انداخته است. این شرکت، اخیراً با تغییرات نیروی کاری نیز مواجه شد و بر اساس گزارشات رسمی، اعضای زیادی از تیم توسعه بازی The Wolf Among Us 2 در این تغییرات جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی بازی The Expanse: A Telltale Series برای استیم چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *