رونمایی از بازی Diablo 4 (دیابلو) ؛ جدیدترین بسته الحاقی Vessel of Hatred

در تریلر جدیدی که شرکت بلیزارد اینترتینمنت منتشر کرده، رونمایی از بازی Diablo 4 بسته الحاقی جدید Vessel of Hatred صورت گرفته است. این تریلر در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ پخش می‌شود.

شرکت Blizzard Entertainment در جریان رویداد BlizzCon 2023 نخستین بسته الحاقی بازی دیابلو ۴ را معرفی کرد. بلیزارد اینترتینمنت چندین بار تأکید کرد که نقشه‌های بزرگی برای انتشار محتوای پس از عرضه بازی Diablo 4 دارد.

این شرکت تصمیم دارد که به صورت سالانه، بسته الحاقی Vessel of Hatred دیابلو ۴ را منتشر کند. در ابتدای سالی که گذشت نیز اشاره کرده بود که بر روی دو بسته الحاقی کار خواهد کرد. نخستین تریلر بازی Diablo 4 نیز در رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

رونمایی از بازی Diablo 4

بسته الحاقی Vessel of Hatred کلاس جدیدی را به‌همراه خواهد داشت. جزئیات بیشتری از این کلاس‌ در دسترس نیست، اما توسعه‌دهنگان شرکت Blizzard می‌گویند:

این کلاس تفاوت زیادی با کلاس‌‌های قبلی دیابلو ۴ دارد. این بسته الحاقی در اواخر سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

محتوای بازی دیابلو 4

از اولین بسته الحاقی بازی Diablo 4 با نام Vessel of Hatred در تریلر منتشر شده توسط شرکت Blizzard در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۲۳، رونمایی شد.

محتوای بازی دیابلو 4

این بسته گیمرها را به جنگل‌های توراجان بازمی‌گرداند و در مرکز حوادث به ماجراهای مفیستو، یکی از ۳ شیطان بزرگ مجموعه (Prime Evils) می‌پردازد. داده‌کاوها اخیرا با کاوش در فایل‌های بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ این اطلاعات را فاش کرده بودند.

تریلر بازی Diablo 4


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رونمایی از بازی Diablo 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *