معرفی سریال کمدی درام خرس (The Bear) + داستان و بازیگران

سریال The Bear (خرس) یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی درام است. پخش آن از سال 2022 آغاز شد و در مدت کم محبوبیت بسیاری را به دست آورد.

سریال خرس، کمدی-درام آمریکایی ساخته کریستوفر استورر بوده و تاکنون دو فصل (هجده قسمت) از سریال خرس پخش شده است. اما فصل سوم آن نیز به زودی ساخته خواهد شد. متاسفانه هنوز زمان پخش فصل 3 سریال خرس مشخص نیست. گفتنی‌ است مراحل تولید فصل سوم سریال خرس پس از به اتمام رسیدن اعتصابات اتحادیه بازیگران آغاز می‌شود.

منتقدان درباره این سریال چنین می‌گویند:

خرس مانند یک ساندویچ پخته‌شده ماهرانه، ترکیب کاملی از مواد را جمع‌آوری می‌کند و آنها را برای جلب رضایت مطلوب روی هم می‌ریزد و خوشبختانه قسمت‌های خشک نان را برای خوشمزگی بیشتر ساندویچ حفظ می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


داستان سریال The Bear

جرمی آلن وایت بازیگر اصلی این سریال نقش سرآشپز جوانی را ایفا می‌کند که به زادگاهش شیکاگو بازگشته و هدفش از بازگشت، مدیریت آشپزخانه به هم ریخته ساندویچ فروشی برادر متوفی‌اش است.

The Bear به خاطر موسیقی متن فیلم‌های کلاسیک راک آلترناتیو و جریان اصلی دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ که توسط خالق سریال کریستوفر استورر و تهیه‌کننده اجرایی جاش سنیور انتخاب شده بود، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت.

سریال The Bear

یک سرآشپز جوان به نام “کارمن” از دنیای غذاخوری‌های خوب به زادگاهش در شیکاگو می‌آید. او که تا کنون در رستوران‌های عالی کار می‌کرده است، آمده تا مغازه ساندویچ فروشی ایتالیایی گوشت گاو خانواده‌اش را اداره کند. این آشپزخانه که به دلیل فوت برادرش در شرایط نامطلوب قرار دارد، اکنون در اختیار کارمن است.

بیوگرافی بازیگران سریال The Bear

جرمی آلن وایت، ایبون ماس-باچراخ، آیو ادبیری، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، ابی الیوت، ادوین لی گیبسون، متی متیسون، خوزه سروانتس، الیور پلات، کوری هندریکس، ریچارد استراس، کریس ویتاسکه، جان برنتال، جوئل مک هیل و مولی رینگوالد، از بازیگران اصلی سریال کمدی درام آمریکایی The Bear هستند.

جرمی آلن وایت در نقش کارمن (Jeremy Allen White)

بازیگران سریال The Bear
سریال The Bear

جرمی آلن وایت متولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۱ است. این هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بیشتر با بازی در نقش فیلیپ (لیپ) گلگر در سریال درام «بی‌شرم» شناخته شده است. «اوهایو زیبا»، «سرعت زندگی»، «پس از مدرسه»، «سرقت از اوباش»، «دوازده»، «کیک تولد» و …، از جمله آثاری هستند که وی در آن‌ها به هنرنمایی پرداخته است.

ایبون ماس-باچراخ در نقش ریچارد (Ebon Moss-Bachrach)

بازیگران سریال The Bear

ایبون ماس متولد ۱۹ مارس ۱۹۷۷، هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بوده و از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که ایبون در آن نقش داشته است می‌توان به “خانه‌ای روی برکه”، «مظنون»، «دختران»، «لبخند مونا لیزا»، «غروب»، «نهان»، «جان آدامز»، «انقلاب زمستانی» و… اشاره کرد.

آیو ادبیری در نقش سیدنی آدامو (Ayo Edebiri)

بازیگران سریال The Bear

آیو ادبیری متولد 3 اکتبر 1995، کمدین، نویسنده، تهیه کننده، بازیگر و صداپیشه آمریکایی است. او در «قسمت بعدی در کمدی سنترل» Comedy Central’s Up Next حضور داشت و همراه با “Olivia Craighead” میزبان پادکست «شمایل نگاری» Iconography بود.

ادبیری بیشتر به خاطر صداپیشگی در «خانم در دهان بزرگ» Missy on Big Mouth (از سال 2020 تا اکنون)، برای نقش‌هایش در سریال خرس “The Bear” (از سال 2022 تا اکنون) و Abbott Elementary (2023) شناخته می‌شود.

لیونل بویس در نقش مارکوس (Lionel Boyce)

بازیگران سریال The Bear

لیونل بویس (Lionel Boyce) نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده است. او با نگارش فیلمنامه‌های “Loiter Squad” از سال 2012 تا 2014 و “The Jellies!” از سال 2017 تا 2019 شناخته شد. او متولد 9 می 1991 در لس‌آنجلس است.

سوالات متداول

ژانر سریال The Bear چیست؟

کمدی، درام

تعداد قسمت سریال The Bear مشخص است؟

دو فصل اول این سریال مجموعا متشکل از هجده قسمت است.

زمان پخش فصل 3 سریال خرس چه تاریخی است؟

هنوز پاسخ این سوال اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Bear چیست؟ لطفا نظرات خود را درباره‌ی این فیلم در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *