استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5

استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5 بی‌نظیر بوده است. این کنسول بازی در کشور فرانسه حدود 9 برابر بیشتر از کنسول‌های دیگر به فروش رسید.

مطابق با مقاله اخیری که در وب‌سایت Ludostrie منتشر شد، پلی استیشن 5 همچنان در حال حاکمیت بر Xbox Series X/S در مناطق اروپا به خصوص در فرانسه است. با این حال، فروش سخت‌افزار برای مایکروسافت آنچنان خوب نیست و بازی‌های قوی مثل Starfield هم نتوانسته بازیکن‌ها را متقاعد کند تا به جای خرید پلی استیشن 5، ایکس باکس را تهیه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه کنسول PS5 اسلیم لو رفت


استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5

یک رسانه فرانسوی، در گزارشی که به بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت می‌پردازد، داده‌هایی از عملکرد ضعیف ایکس باکس در بازار فرانسه منتشر کرده است. بر اساس این داده‌ها، با وجود انتشار بازی Starfield، فروش سخت‌افزار مایکروسافت نسبت به سال پیش کاهش یافته و فروش PS5 در فرانسه نسبت به ایکس باکس سری X و ایکس باکس سری S، تقریبا 9 برابر بیشتر بوده است.

 

استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5
استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5

فروش پلی استیشن 5 در فرانسه

بازار اروپا همیشه برای مایکروسافت و ایکس باکس چالش برانگیز است. در فرانسه که ساکنان آن به محتوای ژاپنی مانند انیمه و مانگا علاقه دارند، معمولا کنسول‌های سونی و نینتندو را ترجیح می‌دهند. فیل اسپنسر قبلا درباره چالش‌های مایکروسافت برای متقاعد کردن مشتریان به خرید ایکس باکس صحبت کرد و اشاره کرده که در بسیاری از کشورها، دارندگان کنسول‌ها از مدت‌ها پیش انتخاب خود را انجام داده‌اند و با گذشت زمان، ترغیب آن‌ها برای خرید یک کنسول از یک شرکت دیگر سخت‌تر می‌شود.

به نظر می‌رسد که PS5 توانسته است رقیب اصلی خود را در این کشور اروپایی به طور کامل شکست دهد و با نزدیک شدن به عرضه PS5 Slim، سونی باید در فصل تعطیلات، موفقیت بیشتری را تجربه کند. پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 در ایالات متحده، بریتانیا، اروپا و سایر مناطق اصلی عرضه شد و تا به حال بیش از 40 میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استقبال فرانسوی‌ها از پلی‌ استیشن 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *