بیش از 3 میلیون بازیکن بازی A Plague Tale: Requiem را تجربه کرده‌اند

بازی A Plague Tale: Requiem برای استودیو Asobo و کمپانی Focus Entertainment یک موفقیت چند جانبه بوده و در سال گذشته میلیون‌ها نفر آن را تجربه کرده‌اند.

کمپانی «Focus Entertainment» به عنوان ناشر بازی افسانه طاعون: ریکوایم اعلام کرده است که در یک سال گذشته بیش از 3 میلیون بازیکن این بازی را تجربه کرده‌اند. در اطلاعیه‌ای که در توییتر منتشر شده است، این کمپانی در همین زمان سال گذشته اعلام کرده بود که «A Plague Tale: Requiem» توانسته 1 میلیون بازیکن را به خود جذب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


3 میلیون بازیکن در بازی A Plague Tale: Requiem

کمپانی «Focus Entertainment» از همکاری با استودیو «Asobo» بسیار راضی است و در حال حاضر در حال کار بر روی یک پروژه جدید و هیجان انگیز هستند. فراخوان استخدام افراد برای این استودیو نشان می‌دهد که احتمالاً «A Plague Tale 3» نیز در حال توسعه است. اگرچه هنوز توسعه رسمی این بازی تایید نشده؛ اما این اتفاق ممکن است در رویداد گیم اواردز 2023 رخ دهد.

بازی A Plague Tale: Requiem

«A Plague Tale» در سال گذشته به انتشار رسید و با استقبال خوبی از منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شد. در بررسی و نقد بازی نیز اشاره شده بود که داستان آن، یکی از عناصر برجسته آن است. اگرچه گرافیک بصری و کارگردانی خوب بازی نبود، قطعاً نمرات کمتری کسب می‌کرد. «A Plague Tale: Requiem» در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی «A Plague Tale: Requiem» چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *