اولین تصویر از فیلم ترسناک Nosferatu با بازی لیلی رز دپ منتشر شد

فیلم ترسناک Nosferatu یکی از جدیدترین آثار سینمایی هالیوود است که لیلی رز دپ ، دختر بازیگر معرف (جانی دپ) در آن ایفای نقش می‌کند.

نخستین تصویر رسمی از لیلی رز دپ در فیلم Nosferatu به نویسندگی و کارگردانی رابرت اگرز (کارگردان فیلم‌های The Lighthouse و The Witch و The Northman) منتشر شد. این عکس توسط مجله امپایر به انتشار رسید که رز دپ را حیرت‌زده نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصویر از فیلم ترسناک Nosferatu با بازی لیلی رز دپ

بیل اسکاشگورد، نیکولاس هولت، ویلم دفو، اما کورین و آرون تیلور-جانسون از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این اثر با الهام از فیلم صامت آلمانی «نوسفراتو» به کارگردانی فریدریش ویلهلم مورنائو، محصول سال 1922 که خود براساس رمان «دراکولا» ساخته شده بود، تولید می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید نقد فیلم نوسفراتو (1922 Nosferatu) را مطالعه نمایید.

لیلی رز دپ

این تصویر، لیلی رز دپ را در نقش الن هاتر نشان می‌دهد که با دیدن پنجه نمادین نوسفراتو که به سمت او دراز شده و به طرز وحشتناکی سایه‌ای را روی بدنش می‌اندازد، وحشت‌زده به نظر می‌رسد. اگر «لیلی رز دپ» را نمیشناسید، می‌توانید بیوگرافی لیلی رز دپ دختر جانی دپ (Lily-Rose Melody Depp) را مطالعه نمایید. تاریخ اکران فیلم ترسناک Nosferatu همچنان مشخص نیست؛ اما طبق اخبار منتشر شده این فیلم در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم نوسترافو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *