کال اف دیوتی بعد از انتشار فصل اول با نسخه پیسی و کنسول MWlll ادغام می‌شود

خبری مبنی بر ادغام بازی کال آف دیوتی (Call of Duty) با نسخه پیسی و کنسول  MWlll  منتشر شده که توجه علاقمندان به بازی‌های ویدئویی را به خود جلب کرده است. طبق گزار‌ش‌های بدست‌ آمده این برنامه‌ریزی بعد از انتشار سیزن اول این بازی صورت می‌پذیرد.

این ادغام با همکاری استودیوهای سازنده‌ی بازی، Infinity Ward و Raven Software انجام خواهد شد. این اقدام قرار است تا تجربه‌ی بازیکنان را بهبود بخشیده و امکانات جدیدی را به بازی اضافه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانیذ:


ادغام بازی کال آف دیوتی

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که ادغام Call of Duty: Modern Warfare III با بازی Call of Duty: Warzone شامل اضافه شدن نقشه‌های جدید، اسلحه‌های بیشتر و حالت‌های بازی متنوع‌تر خواهد بود، تا بازیکنان  تجربه‌ی سرگرم‌کننده و جذاب‌تر از این بازی داشته باشند.

ادغام بازی کال آف دیوتی
ادغام بازی کال آف دیوتی

این ادغام قرار است تا پس از عرضه‌ی فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare III برای پی‌سی و کنسول‌ها، انجام شود و از طریق به‌روزرسانی‌های آتی به بازی اضافه خواهد شد. امیدواریم با این اقدام، تجربه‌ی بازیکنان در دنیای کال آف دیوتی فوق‌العاده‌تر از همیشه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ادغام بازی کال آف دیوتی چیست؟ شما این بازی را تجربه‌ کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه و تجربیات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *