نیل دراکمن: فعلاً منتظر بازی The Last of Us Part 3 نباشید

«نیل دراکمن»، در مصاحبه‌ای که با Gamesradar داشت درباره انتشار بازی The Last of Us Part 3 صحبت‌هایی کرد و گفت که فعلاً منتظر ساخت این بازی نباشید.

«نیل ندراکمن» تنها پرسنل Naughty Dog نیست که در مورد سومین بازی The Last Of Us نظر داده است. «جفری پیرس»، بازیگر نقش «تامی» نیز در مصاحبه‌ای که چندی پیش داشت گفت که «پتانسیل‌های زیادی» برای The Last of Us 3 وجود دارد؛ اما از نظر او تأییدی بر ساخت بازی نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش دیل دراکمن درباره انتشار بازی The Last of Us Part 3

«نیل دراکمن» پس از معرفی بازی The Last of Us 2 Remastered در اوایل این ماه، با رسانه «Entertainment Weekly» صحبت‌هایی داشت. وقتی از او پرسیده شد که آیا بازی آخرین بازمانده از ما 3 ساخته خواهد شد یا خیر، او مستقیماً به این احتمال اشاره نکرد و گفت:

من عمیقاً The Last of Us را دوست دارم و می‌دانم استودیو و طرفداران ما نیز همین احساس را به این بازی خواهند داشت؛ اما در حال حاضر هیچ نظری در مورد آینده این مجموعه به جز تمرکز روی The Last of Us Part 2 Remastered ندارم.

بازی The Last of Us Part 3

«نیل دراکمن» در ادامه تأیید کرد که کمپانی «نایتی داگ» (Naughty Dog)، پروژه‌های دیگری در دست ساخت دارد. The Last of Us 2 Remastered سال آینده در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) به عنوان بازی انحصاری PS5 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن بازی The Last of Us Part 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar+


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *