بازی Red Dead Redemption 2 در استیم رکورد زد

تعداد بازیکنان بازی Red Dead Redemption 2 در پلتفرم استیم به طور قابل توجهی افزایش یافت. این بازی بار دیگر رکورد شکنی کرد.

در حالی که تمام رسانه‌های صنعت بازی‌های ویدئویی در انتظار تریلر بازی GTA 6 برای ماه آینده میلادی هستند، Red Dead Redemption 2 از استودیوی Rockstar Games، بازی دیگری است که توانسته در استیم رکورد بی‌سابقه‌ای در تعداد بازیکنان همزمان برقرار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد شکنی بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 در زمان انتشار خود نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و به شدت روی تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی تأثیرگذار بود؛ اما از سال 2018 تاکنون، طرفداران در انتظار بازی بزرگ بعدی از Rockstar با عنوان GTA هستند و به همین دلیل توجه کمتری به Red Dead Redemption 2 شده و از سمت رسانه‌ها غایب مانده است.

طبق داده‌های استیم، در 24 ساعت گذشته بازی رد دد ریدمپشن 2 به رکورد 77335 بازیکن همزمان آنلاین دست یافت. رکورد قبلی تعداد بازیکنان همزمان در RDR 2 متعلق به ژانویه سال جاری بود که در آن زمان تعداد بازیکنان به 70787 نفر رسیده بود.

بازی Red Dead Redemption 2

در کنار بازیکنانی که از طریق لانچرهای مختلف مانند راکستار یا اپیک گیمز بازی را تجربه می‌کنند، تعداد دیگری از بازیکنان نیز وجود دارد که در این آمار لحاظ نشده‌اند. بنابراین، تعداد کل بازیکنان نسخه PC این عنوان احتمالاً بسیار بیشتر خواهد بود؛ اما برای مقایسه تعداد بازیکنان همزمان در بازی GTA 5 در استیم به 360761 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *