حالت My League به بازی eFootball اضافه می‌شود

در آخرین به‌روزرسانی بازی eFootball ، کمپانی «کونامی» (Konami) حالت تک‌نفره My League را به بازی جدید خود در سال 2024 اضافه خواهد کرد.

این حالت شبیه به Master League در نسخه‌های قبلی سری PES است؛ اما تیمی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، یک تیم ناسناخته با بازیکنان ضعیف خواهد بود. کمپانی «کونامی» هنوز هیچ خبری از حالت مستر لیگ که توسط طرفداران انتظار می‌رفت را منتشر نکرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حالت My League به بازی eFootball اضافه می‌شود

در حالت تک نفره بازی فوتبال که My League نام دارد، شما قادر خواهید بود تیم مورد علاقه‌تان را از لیگ‌های انگلیس، ایتالیا و غیره انتخاب کنید و بازی را در برابر هوش مصنوعی انجام دهید. هدف شما در این حالت رسیدن به جایگاه برتر جدول و قهرمانی است.

بازی eFootball

در طول هر فصل، شرایط آب و هوایی تغییر خواهد کرد و شما باید با تقویت تیمی که در اختیار دارید، جوایز اختصاصی خود را دریافت کنید. همچنین، تحولات و پیشرفت شما از طریق کات‌سین‌ها و جلوه‌های ویژه نمایش داده خواهد شد. قابلیت جدید e Football 2024 به منظور جذاب‌تر کردن تجربه بازی تک‌نفره برای کسانی است که ترجیح می‌دهند آفلاین بازی کنند.

در حالت آنلاین بازی، قابلیت‌های اضافی مانند سیستم تایرز که به شما امکان مسابقه با بازیکنان هم‌سطح خود را می‌دهد را در انتظار شما خواهد بود. همچنین، با حالت کوآپ می‌توانید بازیکنان دیگری را به تیم خود اضافه کنید و محدود به بازی با دوستان خود نخواهید بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن حالت تک‌نفره به بازی eFootball چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *