وس بال می‌گوید: لایو اکشن «افسانه زلدا» شبیه «ارباب حلقه‌ها» نخواهد بود

«سونی پیکچرز» و «نینتندو» برای ساخت لایو اکشن افسانه زلدا با هم همکاری دارند و اخیراً کارگردان این اثر توضیحاتی در مورد نحوه ساخت آن ارائه داده است.

به محض اینکه در ماه نوامبر اخباری مبنی بر همکاری «نینتندو» و «سونی پیکچرز» برای ساخت یک فیلم لایو اکشن بر اساس بازی‌های ویدیویی The Legend of Zelda منتشر شد، بسیاری از طرفداران پیش‌بینی کردند که این استودیوها قصد ساخت فیلم بعدی «ارباب حلقه‌ها» را دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لایو اکشن افسانه زلدا شبیه ارباب حلقه‌ها نخواهد بود

کارگردان این فیلم، «وس بال»، در صحبت با «Entertainment Weekly» گفت که او مدت‌هاست که یک لایو اکشن انیمیشن The Legend of Zelda را نه به عنوان یک حماسه شبیه «ارباب حلقه‌ها»، بلکه به عنوان یک فیلم لایو اکشن هایائو میازاکی تصور می‌کرده است.

بال گفت:

“دیدگاه من برای فیلم لایو اکشن زلدا به عنوان یک اثر فانتزی و ماجراجویی فوق‌العاده است که شبیه «ارباب حلقه‌ها» نیست. من همیشه گفته‌ام، دوست دارم یک میازاکی لایو اکشن ببینم. آن شگفتی که او برای چیزها به ارمغان می‌آورد، من دوست دارم چنین چیزی را ببینم.”

بال ادامه داد:

“این عالی خواهد بود. تمام زندگی من به این لحظه منتهی می‌شود. من در «زلدا» بزرگ شده‌ام. بنابراین ما بسیار سخت کار می‌کنیم تا کار بسیار خوبی انجام دهیم. ما می‌خواهیم یک چیز واقعا خاص بسازیم.”

لایو اکشن افسانه زلدا

او درباره فیلم زلدا گفت:

«ما در حال کار روی فیلمنامه هستیم و اینکه آیا منتظر فیلم بعدی باشد یا نه، گفتن دقیق آن سخت است. اما مطمئناً برنامه این است که پس از پایان «میمون‌ها»، کمی استراحت کنیم و سپس در زلدا شیرجه بزنیم و امیدوارم به طرفداران آنچه را که امیدوارند ارائه دهیم و همچنین افراد جدیدی را دعوت کنیم. من فکر می‌کنم خواسته نینتندو این است که مردم را با دنیایی آشنا کند که 40 از عمر آن می‌گزرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن افسانه زلدا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *