تریلر بازی Last Sentinel منتشر شد

تریلر جذاب و اکشن بازی Last Sentinel منتشر شد. این بازی تریپل-ایی توسط توسعه‌ دهندگان سابق شرکت بزرگ Rockstar عرضه می‌شود.

بازی آخرین سنتینل یک سبک جدید از تریپل-ایی با محیطی جهان‌باز است که در مراسم توزیع جوایز بازی «Game Awards»، توسط شرکت «Lightspeed LA»، یک توسعه‌دهنده متعلق به «Tencent»، واقع در ایالات متحده آمریکا، معرفی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Last Sentinel

«Last Sentinel» از طریق یک تریلر سینمایی معرفی شد که در آن یک دختر جوان به همراه مادر سایبورگ خود، مورد حمله قرار گرفته‌اند و پس از آن توسط یک قهرمان موتورسوار نجات داده می‌شوند. این تریلر با نمایش یک شهر سایبرپانکی بزرگ به پایان می‌رسد.

«Lightspeed LA» یک استودیو جدید از زیرمجموعه «Lightspeed Studios» است و توسط «استیو سی. مارتین» مدیریت می‌شود. مارتین همچنین کارگردانی بازی‌هایی مانند GTA 5، Red Dead Redemption 1/2، Need for Speed Underground و Bully را برعهده داشته است. همچنین تیم توسعه این بازی از اعضای سابق سازندگان The Last of Us و Star Wars Jedi: Fallen Order تشکیل شده‌‎اند.

استودیوی «LightSpeed Studios» یک توسعه‌دهنده برجسته بازی جهانی است که تیم‌هایی در چین، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور، کانادا، انگلستان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، نیوزیلند و امارات متحده عربی دارد. این استودیو بیش از 50 بازی را در چندین پلتفرم و ژانر مختلف برای بیش از 4 میلیارد کاربر ثبت‌نام شده ساخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Last Sentinel چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *