تریلر سینمایی بازی LEGO Fortnite منتشر شد

رسانه «گیم اسپات» (Game Spot)، بلاخره با انتشار تریلر سینمایی بازی LEGO Fortnite از عنوان جدید این بازی به صورت رسمی رونمایی کرد.

تریلر LEGO Fortnite نشان داد که این بازی یک حالت کاملاً جدید را در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد. این نسخه از بازی فورتنایت، توسط شرکت «Epic» عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سینمایی بازی LEGO Fortnite منتشر شد

تریلر بازی LEGO Fortnite مشخص کرد که بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های محبوب خود بازی کنند که به صورت مدل‌های کودکی و نوستالژیک از دوران کودکی آن‌ها طراحی شده و تجربه‌ی بازی را به سطح جدیدی می‌برد.

تریلر بازی لگو فورتنایت در جریان رویداد زنده Big Bang در پایان فصل 4 Fortnite معرفی شد. این بازی از فردا 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید برای دسترسی به این بازی، حالت LEGO Fortnite را در لیست پخش «By Epic» در صفحه Discover این فروشگاه پیدا کنید.

نشریه «IGN» اعلام کرد که نه تنها جزیزه‌های بازی تغییر پیدا خواهند کرد؛ بلکه بیش از 1200 پوسته Fortnite به سبک لگو تغییر شکل می‌دهند. این بازی برای افرادی در دسترس خواهد بود که حساب‌های کاربری «اپیک» و «لگوی» خود را با یکدیگر مرتبط کنند.

با این اتصال، علاوه بر پیگیری ماجراجویی‌های مبتنی بر آجر شما در هر دو پلتفرم، انگیزه بیشتری برای انجام این کار وجود دارد. با اتصال حساب‌های خود، شما می‌توانید کاستوم «Emilie Outfit» را در سبک معمولی «بتل رویال» و «مینی فیگ» در فصل 5 Fortnite را قفل کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سینمایی بازی LEGO Fortnite چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *