تریلر گیم‌پلی بازی Mecha Force منتشر شد

صبح امروز، تریلر بازی Mecha Force منتشر شد که گیم‌پلی جذاب بازی را نشان می‌دهد. این بازی توسط استودیوی «مینگ» عرضه خواهد شد.

بازی نیروی مکانیکی (Mecha Force)، یک بازی موردانتظار در سیستم واقعیت مجازی است که اکشن مکا را با یک اثر «روگولایک» ترکیب می‌کند. شما می‌توانید در تریلر جدید این بازی، گیم‌پلی، نبردها علیه مکاهای بزرگ، عناصر سفارشی‌سازی و موارد دیگر را ببینید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گیم پلی بازی Mecha Force

Mecha Force یک تجربه واقعیت مجازی جذاب با محیطی فراگیر است که هیجان اکشن مکا را با پیش‌بینی‌ناپذیری یک بازی روگولایک ترکیب می‌کند. بازیکنان به یک جهان مملو از آشوب منتقل می‌شوند و باید در برابر تهدیدات داخلی و خارجی، کنترل مکای خود را در دست بگیرند و از خود محافظت کنند؛ اما این یک ماشین عادی نیست. بازیکنان قادر هستند مکای خود را سفارشی و شخصی‌سازی کنند.

کلید موفقیت در Mecha Force، توانایی بازیکن در کنترل دقیق مکای خود است. این عنصر شامل درک عمیق از توانایی‌ها و محدودیت‌های ماشین و همچنین توسعه مهارت‌ها و تاکتیک‌ها برای بهره‌گیری حداکثری از قدرت مکا می‌شود. از طریق تمرین و تکرار، بازیکنان نرخ هماهنگی خود را با مکایی که دارند افزایش خواهند داد که به آن‌ها کمک می‌کند تا در میدان نبرد پیروز شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گیم پلی بازی Mecha Force چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *