اجرای جذاب موسیقی Herald of Darkness توسط گروه Poets of the Fall در مراسم گیم آواردز

در مراسم The Game Awards 2023، گروه Poets of the Fall در نقش Old Gods of Asgard، یک قطعه موسیقی به اسم «Herald of Darkness» از بازی Alan Wake 2 را اجرا کردند.

Poets of the Fall، در مراسم گیم آواردز 2023 به عنوان گروه Old Gods of Asgard، موسیقی‌هایی برای بازی‌های Alan Wake، Alan Wake’s American Nightmare و Alan Wake 2 ساخت و اجرا کرد. آن‌ها همچنین نام Old Gods of Asgard را برای بازی Control که در سال 2019 نامزد بهترین بازی سال در The Game Awards بود، انتخاب کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اجرای موسیقی Herald of Darkness توسط گروه Poets of the Fall

این مجموعه از گروه فنلاندی Poets of the Fall ، شامل آلبوم‌ها و محصولات خاصی از Old Gods of Asgard است. گروه پوئتز آف د فال در طی این مراسم، موسیقی خود را اجرا کردند و در آخر این اجرا، کارگردان و بازیگر بازی آلن ویک 2 حاضر شدند و رقصیدند.

Poets of the Fall یک گروه موسیقی فنلاندی است که در سال 2003 تشکیل شد. اعضای اصلی این گروه «مارکو سعیدنر» (نوازنده کیبورد و ترانه‌سرا)، «اولی پککا» (گیتاریست) و «جاری ماکلو» (درامر) هستند. آن‌ها به عنوان یک گروه راک آلترناتیو شناخته می‌شوند و معروفیت بسیاری در اروپا و دیگر مناطق جهان دارند.

این گروه، به دلیل همکاری با استودیوی توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی Remedy Entertainment به عنوان آهنگسازان مشهوری شناخته می‌شوند. آن‌ها آهنگ‌هایی را برای عناوینی مانند Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003)، Alan Wake (2010)، Alan Wake’s American Nightmare (2012) و Control (2019) ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اجرای گروه Poets of the Fall در مراسم The Game Awards چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *