انتقاد طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 از اهدای جایزه GOTY به بازی Baldur’s Gate 3

انتقاد طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 نشان می‌دهد که آن‌ها از اهدای جوایز مراسم GOTY به بازی Baldur’s Gate 3 ناراضی هستند.

در روزهای گذشته، Baldur’s Gate 3 با وجود رقبایی از جمله Alan Wake 2 و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، موفق شد عنوان بهترین بازی سال 2023 (GOTY) را به دست آورد؛ اما طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 به نظر می‌رسد از این امر راضی باشند و در شبکه‌های اجتماعی در حال بحث با طرفداران Baldur’s Gate 3 هستند. جالب است که آن‌ها اعتقاد دارند که عنوان بهترین بازی سال از Spider-Man 2 ربوده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتقاد طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 از بازی Baldur’s Gate 3

یکی از کاربران، ویدیویی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که با وجود این عنوان، Baldur’s Gate 3 نمی‌توانست بهترین بازی سال را به دست آورد.

همچنین یک انتقاد از بازی Baldur’s Gate 3 نشان داده که گیم پلی این بازی از Marvel’s Spider-Man 2 بهتر است. در یک پست دیگر این کاربر تصویری از یک تاس را به اشتراک گذاشته و در کپشن آن نوشته است:

گیم‌پلی Baldur’s Gate 3 که احتمالاً به برتری Marvel’s Spider-Man 2 از نظر گیم‌پلی اشاره می‌کند.

در جریان بحث‌ها، طرفداران Baldur’s Gate 3 ادعا کرده‌اند که گیم‌پلی این عنوان در مقایسه با Marvel’s Spider-Man برتری دارد. آن‌ها معتقدند که مبارزات نوبتی CRPG (نقش‌آفرینی بازی کامپیوتری) جذابیت بیشتری دارد، در حالی که طرفداران بازی مرد عنکبوتی باور دارند که این نوع مبارزات خسته کننده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: sportskeeda


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *