تریلر بازی Squad 44 منتشر شد

تریلر بازی Squad 44 که قبلا با نام Post Scriptum شناخته می‌شد منتشر شد. این بازی، از امروز (24 آذر 1402) در Steam در دسترس خواهد بود.

تریلر Squad 44 نشان داد که این بازی، یک به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند که یک گروه جدید یونانی، یک میدان جنگ اضافی برای مبارزه با نبرد Rethymno و بسته‌ای از سلاح‌های جدید را به بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی جنگ جهانی دوم می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Squad 44 منتشر شد

در اواخر ماه نوامبر، بازی Post Scriptum توسط استودیوی توسعه دهنده «Squad Offworld Industries» خریداری شد و به طور رسمی به Squad 44 تغییر نام داد. Squad 44 یک افزونه برای بازی اصلی «Offworld» است که در محیط جنگ جهانی دوم قرار دارد.

به مناسبت این تغییر نام، استودیوی توسعه دهنده «Squad Offworld Industries»، یک به‌روزرسانی جدید بدون هزینه‌ی اضافی را به انتشار تریلر بازی اسکوئاد 44 منتشر کرد که شامل یک نقشه جدید از گروه یونانی و چند سلاح جدید است.

این نقشه، دومین و آخرین نقشه از سری نبرد کرت خواهد بود که بین 20 و 29 می 1941، زمانی که نیروهای یونان و استرالیا با Fallschirmjäger از 7th Fliegerdivision با آلمان درگیر شدند، رخ داد. میدان نبرد Rethymno، با استفاده از نقشه‌های ارتفاعی مدرن و نقشه‌ها و طرح‌های اصلی که به دوران نبرد باز می‌گردد، بازسازی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Squad 44 و اضافه شدن نقشه جدید به آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *