نتفلیکس بازی Squid Game را خواهد ساخت

سرویس استریم «نتفلیکس» (Netflix)، شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت بازی Squid Game ، سریال محبوب کره‌ای را در دستور کار قرار داده است.

طبق گزارش نشریه «Gamere Actor»، ما فقط اطلاعات محدودی درباره بازی ویدیویی Squid Game داریم و فقط می‌دانیم که این بازی قرار است براساس سریال محبوبی با همین نام ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتفلیکس بازی Squid Game را خواهد ساخت

دو سال پیش، گزارشی مبنی بر اینکه نتفلیکس در حال توسعه بازی ماهی مرکب است به گوش می‌خورد. از آن زمان تاکنون، اطلاعات بیشتری ارائه نشده و تنها شایعاتی وجود دارد که تأیید کننده این خبر هستند. با این حال، شب گذشته سرویس استریم «نتفلیکس» تأیید کرد که این بازی واقعاً در حال توسعه است؛ اما جزئیات بیشتر را نمی‌تواند لو بدهد.

بازی Squid Game

از طرف دیگر، توضیح داده شده است که این بازی در دنیای خود سریال قرار خواهد گرفت و شما قادر خواهید بود با سایر بازیکنان در مسابقات مخفی رقابت کنید. به هر حال، هیچ اطلاعات دیگری درباره استودیوی سازنده، تاریخ انتشار، فرمت، ژانر و حتی عنوان رسمی وجود ندارد.

با توجه به اینکه نتفلیکس تاکنون تجربه توسعه بازی AAA را نداشته است، انتظار می‌رود که این بازی به حدی کوچک‌تر باشد؛ اما این تنها یک حدس است و هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی Squid Game توسط نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *