تریلر آپدیت فصل زمستان بازی League of Legends منتشر شد

Riot Games هر ساله به سنت خود ادامه می‌دهد و یک تریلر سینمایی جدید از بازی League of Legends (لیگ افسانه‌ها) منتشر می‌کند.

زمانی که Riot با فیلم سینمایی Brink of Infinity در سال 2023 از Rift رونمایی کرد، طرفداران از این حرکت خوششان آمد. شرکت Riot، امسال نیز با ارائه فیلم Still Here به تمایلات کاربران خود پاسخ داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر آپدیت فصل زمستان بازی League of Legends

تریلر Still Here یک آپدیت برای سال 2024 است و از چهره‌های آشنای مجموعه قهرمانان League of Legends رونمایی می‌کند. این شخصیت‌ها شامل Kayle، Morgana، Aatrox، Yasuo، Tryndamere، Kindred و Ashe هستند.

این تریلر سینماتیک با نمایش Kayle و Morgana، دوقلوهایی که از قدرت الهی از کوه Targon برخوردار هستند را نشان می‌دهد که در مقابل هیولای Aatrox قرار می‌گیرند. با توجه به لباس‌های جذابی که دارند، ممکن است این در زمان‌های اولیه تاریخ Demacia باشد، زمانی که این دو قهرمان، از مردم محافظت می‌کردند.

در این تریلر آپدیت بازی لیگ آف لجند ، یک رونین پیر در حال محافظت از بی‌گناهان در یک روستای در حال سوختن قابل مشاهده است. این جنگجو خود را به عنوان یک نسخه پیرتر از Yasuo معرفی می‌کند. احتمالاً این فیلم تیکه‌ای از آینده است که Yasuo به دنبال یافتن آرامش در برابر چندین مشکل اخلاقی خود بوده و همچنان به دفاع از بی‌گناهان Ionia ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر آپدیت فصل زمستان بازی League of Legends چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: polygon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *